    From: "Megas" <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Usługi pod Windows - nie startuje...
    Date: Tue, 1 Sep 2009 21:32:41 +0200

    Witam,

    Mam dziwny problem z tworzeniem usług pod Windows XP SP3 za pomoca Visual
    Studio 2005 C++. Najdziwniejsze jest to, ze dawniej (2 lata temu) wszystko
    mi działało, a teraz jest problem...

    Sytuacja jest taka: Mam program *.exe gdzie na poczatku tworze usluge za
    pomoca CreateService() i wszystko jest ok, usluga jest widoczna w Panelu
    Sterowania/Usługi. Teraz w tym samy programie *.exe probuje wystartowac ta
    usluge przez wykonanie funkcji API StartServiceCtrlDispatcher() i zawsze ta
    funkcja zwraca mi blad 1063. Dlaczego?
    Ciekawe jest to, ze kiedy w 'Panelu Sterowania/Usługi' uruchamiam ta usluge
    dziala ona w 100% poprawnie...

    Czy cos sie zmieniło w implementacji uslug pod Windows XP SP3 w porownaniu z
    zwyklym Windows XP, ze nie mozna ich uruchomic za pomoca
    StartServiceCtrlDispatcher()? Czy moze nie mozna uruchomic uslug w trybie
    Debug? W jaki sposob system operacji wie gdzie znajduje sie funkcja
    ServiceMain() skoro nie wykonałem funkcji StartServiceCtrlDispatcher()?

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi...