  • 11. Data: 2006-02-12 15:28:00
    Temat: Re: Usunąć lub zmienić host
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    I S pisze:

    > Czy mozna zmienic lub ukryc swoj host? W moim hoscie jest nazwa miasta, w
    > ktorym znajduje sie firma od ktorej mam net . Nie chce byu wyswietlalo sie
    > miasto w tym hoscie i chcialbym go albo ukryc albo skrocic czy zmienic.
    > Dzwonilem przed chwila do mojego providera internetowego i musialem mu
    > przez 15 minut tlumaczyc co to jest host i gdzie mi sie to wyswietla. W koncu
    > sie nie dowiedzialem bo powiedzial ze nie wie : )

    A po cholerę?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 12. Data: 2006-02-12 15:29:53
    Temat: Re: Re: Usunąć lub zmienić host
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Możesz załatwić to u swojego ISP ale:
    > a) musisz mieć jakąś inną domenę, tzn weźmiesz inną posiadaną przez ISP albo
    > kupisz swoją

    Bzdura, wystarczy, że ktoś mu da wpis.

    > b) nie każdy ISP to oferuje

    To prawda.

    > c) jak oferuje to nie koniecznie za darmo

    To prawda.

    Oczywiście nie napisałes o najważniejszym, tzn. że jeśli ma zmienne
    IP to na 99% nie ma szans na zmianę wpisu w domenie odwrotnej.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 13. Data: 2006-02-12 15:31:06
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    I S pisze:

    > No powiedzcie Panowie madrzy.

    Jeśli masz stałe IP to zapytaj swojego ISP czy może Ci zmienić wpis w
    domenie odwrotnej. Jeśli nie masz stałego IP to zapytaj swojego IP, czy
    możesz mieć i czy będzie wtedy możliwość zmiany wpisu w domenie
    odwrotnej.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 14. Data: 2006-02-12 16:42:50
    Od: "I S" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam wlasnie zmienne IP . Przynajmniej tak mi powiedzial ostatnio podczas
    rozmowy tel. moj provider . Jednak ja od dluzszego czasu widze jedno i to
    samo IP i nie wiem czy czasem sie nie pomylil. Podobno IP przez pewien
    okres moze utrzymywac sie to samo ale moje mam juz 3 miesiace!

  • 15. Data: 2006-02-12 17:11:21
    Od: czakey <c...@a...ar.wroc.pl>

    Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Chyba nie od zmieniania sobie revDNS?

    Mialem na mysli, ze i tak bedzie wiadomo jakie miasto - w whoisa
    wlasnie. Niby mozna zastrzec dane, ale czy miasto...? Bo zdaje sie o to
    wlasnie autorowi watku chodzilo...

    Moze jakies proxy? Zalezy do czego potrzebne to maskowanie miasta :>

  • 16. Data: 2006-02-12 18:42:35
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Neas <n...@n...invalid> napisał(a):
    > Bzdura, wystarczy, że ktoś mu da wpis.

    LOL. No właśnie o to mi chodziło. Ma, czyli że ma swoją własną albo ktoś
    zrobi mu subdomenę. A Ty zaraz "bzdura" :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2006-02-12 20:07:26
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 12 Feb 2006 16:42:50 +0000 (UTC), I S wrote:

> [...]
    > samo IP i nie wiem czy czasem sie nie pomylil. Podobno IP przez pewien
    > okres moze utrzymywac sie to samo ale moje mam juz 3 miesiace!

    Moje domowe IP w ciągu 4 lat zmieniło się bodaj 3 razy. Ale niewątpliwie nie
    jest stałe i nie mam żadnej kontroli nad tym, kiedy się znowu zmieni.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 18. Data: 2006-02-19 18:19:15
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    I S napisał(a):
    > ktorym znajduje sie firma od ktorej mam net . Nie chce byu wyswietlalo sie
    > miasto w tym hoscie i chcialbym go albo ukryc albo skrocic czy zmienic.

    Dublin to spore miasto. Ja mam gorzej (83.68.70.123.kutno70.tnp.pl) i
    się nie przejmuję.