  • 1. Data: 2009-04-24 22:16:51
    Temat: Usunięcie simlocka z i900
    Od: "TomDol" <t...@N...pl>

    Czy usunięcie simlocka Plusa z telefonu Samsung i900 Omnia jest
    problematyczne? Mam okazję zakupu takiego telefonu z tym, że z simlockiem
    tej sieci, a nie chcaiłbym dowiedzieć się już po zakupie, że sa jakies
    problemy z usunięciem tego simlocka. Z góry dzięki za info

  • 2. Data: 2009-04-25 18:01:18
    Temat: Odp: Usunięcie simlocka z i900
    Od: Paweł Łukawski <p...@g...anty_spam.pl>

    Użytkownik "TomDol" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej sieci, a nie chcaiłbym dowiedzieć się już po zakupie, że sa jakies
    > problemy z usunięciem tego simlocka. Z góry dzięki za info

    Żadnego, problemu, kodami w ciągu 2-3 minut

  • 3. Data: 2009-04-25 18:02:36
    Od: Paweł Łukawski <p...@g...anty_spam.pl>

    Użytkownik "Paweł Łukawski" <p...@g...anty_spam.pl> napisał
    w wiadomości news:gsvj5g$un$1@achot.icm.edu.pl...