  • 1. Data: 2009-04-24 08:45:07
    Temat: Odbrandowanie zlamanej Noki E51
    Od: "Guptak" <g...@g...pl>

    Witam. Mam dostep do folderow systemowych E51 kupionej w Plusie.
    Jest tam taki gowniany ekran startowy "Z nami lepiej czy razem lepiej".

    Chce wywali ta animacje, ktora pojawia sie przy starcie.
    Czy ktos moze mi powiedziec w ktorym katalogu ona siedzi?

    Dzwiek starowy podmienilem na swoj wlasny a tej beznadziejnej
    animacji nie moge odnalezc :-(

    Dzieki za pomoc

    --
    Guptak

  • 2. Data: 2009-04-24 12:05:42
    Temat: Re: Odbrandowanie zlamanej Noki E51
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Może zmień kod produktu
    i aktualizuj firmware
    przykladowy opis

    http://www.symbian4u.pl/porady/zmiana-product-code-w
    -telefonach-nokii-za-pomoca-nss/

    ja tak robilem jak mialem angielski jezyk

  • 3. Data: 2009-04-24 19:52:52
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    podłączę się żeby nie zakładać nowego topicu,
    pytanie jak odblokować wspomnianą E51, kiedyś robiłem to jak zostało to
    opisane tutaj: http://nokia-e51.eu/hacksymbiana.html ale po powrocie z
    serwisu i zmianie softu nie daje się nawet zrobić pierwszy krok tej operacji
    czyli instalacja xplore bo wywala komunikat o ...wygaśniętym certyfikacie
    sic! :/
    jest gdzieś może podobnie prosto opisana skuteczna procedura działająca na
    nowsze wersje softu?
    dzięki,
    brat

  • 4. Data: 2009-04-25 07:54:12
    Od: "Guptak" <g...@g...pl>

    --
    Prosze bardzo. Przetestowalem na E51 z 220.34.37
    http://forum.gsmhosting.com/vbb/archive/index.php/t-

    Metoda Drakkarious Hack dziala wysmienicie i
    shakowanie fona nie zajmuje dluzej niz 5 min.

    A tu mozesz pocwiczyc sobie zanim przystapisz do dzialania
    http://www.youtube.com/watch?v=FtVs7KBqPIo

    Pozdrawiam G.

  • 5. Data: 2009-04-25 08:02:54
    Od: "Guptak" <g...@g...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Może zmień kod produktu
    > i aktualizuj firmware
    > przykladowy opis
    > http://www.symbian4u.pl/porady/zmiana-product-code-w
    -telefonach-nokii-za-pomoca-nss/

    Tak tez mozna. Natomiast jak ktos nie chce sie bawic w podmiane softu to
    animacja operatora zapisywana jest w plikach:
    - operatoranimation.mbm (obrazek animowany do podmiany na wlasny)
    - operatoranimation.mif
    - operatoranimation.rsc

    Te pliki z dysku Z:\resource\apps\ nalezy skopiowac do
    likalizacji C:\resource\apps\ przy czym plik operatoranimation.mbm
    nalezy utworzyc w Notatniku (tak aby byl pusty, jezeli nie chcemy animacji)
    oraz dodatkowo w pliku operatoranimation.rsc nalezy zmienic
    literke dysku Z:\ na C:\ (aby fon wiedzial, ze ma pobierac plik
    z dysku C a nie Z).

    Gdyby ktos byl zainteresowany to dokladne procedury sa w sieci lub
    prosze pisac tu to pomoge.

    Dzieki temu mozemy podmienic zbrandowana animacje operatora
    lub pozbyc sie jej zupelnie przez co telefon startuje szybciej.

    To samo dotyczy animacji Noki (rece przy starcie) itd.

    --
    G.

    PS Ta operacja mozliwa jest w shakowanych aparatach

  • 6. Data: 2009-04-25 10:23:58
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Guptak"

    > --
    > Prosze bardzo. Przetestowalem na E51 z 220.34.37

    Tylko, że kolega ma już zapewne 300.34.56...
    Maciek.