  • 1. Data: 2009-04-24 20:29:44
    Temat: Przenoszenie numeru - duże problemy
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Parę dni temu poszedłem do Play, aby przenieść numer z Orange. Gdy chciałem
    skorzystać z oferty "tylko jeden podpis" i od razu wziąść nową słuchawkę do
    domu, to pani mi bardzo odradzała tej opcji. Wiążę się to z tym, że jak
    Orange nie wyrazi zgody na przeniesienie numeru, czy też nie zmieści się w
    jakiś terminach to z automatu zostaje z tymczasowym numerem Play i nie mam
    już możliwości ponownego złożenia wniosku o przeniesienie numeru.

    Skorzystałem więc ze standardowej procedury i złożyłem sam wniosek i
    pełnomocnictwo. Czekam teraz na dalszy ciąg wydarzeń.

    Ile z praktyki trzeba czekać na zgodę obecnego operatora na przeniesienie
    numeru do Play? Czy często zdarza się że wniosek zostanie odrzucony (w
    salonie mówili że potrafią się przyczepić o wszystko (polskie litery,
    literówka). No i pytanie czy Orange nie naliczy kary umownej, ponieważ umowę
    mam do 28.05.2009 (okres rozliczeniowy do końca miesiąca) a wniosek złożyłem
    20.04.2009

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2009-04-24 21:32:33
    Temat: Re: Przenoszenie numeru - duże problemy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Leszek Kowalski pisze:
    > Ile z praktyki trzeba czekać na zgodę obecnego operatora na przeniesienie
    > numeru do Play?

    Ja ostatnio czekałem 1 dzień.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-04-24 22:02:33
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Ja ostatnio czekałem 1 dzień.

    Przenosiłeś numer z abonamentu czy z pre-paida?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2009-04-25 04:40:28
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    No i pytanie czy Orange nie naliczy kary umownej, ponieważ umowę
    > mam do 28.05.2009 (okres rozliczeniowy do końca miesiąca) a wniosek złożyłem
    > 20.04.2009

    A przeczytales umowe, ktora zawarles? Oczywiscie, ze moga naliczyc.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-04-25 05:39:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No i pytanie czy Orange nie naliczy kary umownej, ponieważ umowę mam do
    > 28.05.2009 (okres rozliczeniowy do końca miesiąca) a wniosek złożyłem
    > 20.04.2009

    Trzeba mysleć. Dlaczego mieliby nie naliczyć?

    wkiatrak

  • 6. Data: 2009-04-25 07:53:47
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > literówka). No i pytanie czy Orange nie naliczy kary umownej, ponieważ
    > umowę mam do 28.05.2009 (okres rozliczeniowy do końca miesiąca) a wniosek

    A jaką datę wpisałeś jako zakończenie umowy?

  • 7. Data: 2009-04-25 14:19:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Leszek Kowalski pisze:
    > Przenosiłeś numer z abonamentu czy z pre-paida?

    SimPlus > Fresh

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-04-25 19:24:37
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > SimPlus > Fresh

    Kosztowało Cię to coś?

  • 9. Data: 2009-04-25 19:34:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wooyek pisze:
    > Kosztowało Cię to coś?

    Nic.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-05-06 10:08:57
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    wiadomości news:49f2c197$0$29460$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > A jaką datę wpisałeś jako zakończenie umowy?

    Na wniosku nigdzie nie ma informacji o terminie zakończeniua umowy. Może
    dopiero podczas podpisywania umowy z Play będzie taka informacja.
    A tak BTW to czy nie będzie problemów aby przejść z abo na Play Fresh, bo po
    przeanalizowaniu za i przeciw zastawnaim się czy Fresh nie będzie
    korzystniejszy niż One Play.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski