  • 1. Data: 2009-12-07 09:04:11
    Temat: Uszczelka gumowa okrągła fi 3mm - gdzie to kupić
    Od: "Valamarth" <v...@N...o2.pl>

    Witam grupę,
    Nie jestem pewien czy to najlepsza grupa na takie pytanie, ale mnóstwo tu
    mądrych ludzi, którzy może (podpo)wiedzą - gdzie dostać taką uszczelkę (albo
    ogólnie rurkę fi 3mm z gumy czy czegoś zbliżonego) jak tutaj
    http://www.mikroguma.pl/products/view/32
    Kupiłbym u nich, ale w detalu niechętnie sprzedają i wychodzą koszmarne
    ceny.

    Będę wdzięczny za pomysły i rady.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-07 09:22:22
    Temat: Re: Uszczelka gumowa okrągła fi 3mm - gdzie to kupić
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Valamarth pisze:

    > rurkę fi 3mm z gumy czy czegoś zbliżonego

    Musiał byś powiedzieć coś więcej na temat zastosowania.

    Może taką rurkę co się kroplówkę podaje?
    Średnica jest zbliżona, choć nigdy nie mierzyłem.
    Nie wiem też z czego jest wykonana.
    Myślę że w aptece powinno się dostać, ewentualnie porozmawiaj z
    aptekarką - może do czegoś dodają takie rurki i coś poradzi.

    Poza tym, jeżeli potrzebujesz tylko kawałek, to może nie rozmawiaj o
    zakupie, ale o próbkach.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 3. Data: 2009-12-07 09:58:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Zawsze łatwiej jak wiadomo do czego to ma być.
    Bo tak można strzelać długo.
    -Oring
    -Przewód elektryczny
    -Wycisnąć silikon do wody

    Robert

  • 4. Data: 2009-12-07 11:58:18
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > http://www.mikroguma.pl/products/view/32
    > Kupiłbym u nich, ale w detalu niechętnie sprzedają i wychodzą koszmarne

    Wpisz w gogarkę " sznur gumowy "

  • 5. Data: 2009-12-07 19:44:48
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > tutaj http://www.mikroguma.pl/products/view/32
    > Kupiłbym u nich, ale w detalu niechętnie sprzedają i wychodzą koszmarne

    Istnieją jeszcze nieliczne specjalistyczne sklepy z artykułami gumowymi.
    W Warszawie w jednym z nich kupowałem taką uszczelkę na metry.

    Zobacz również:
    http://maszczyk.pl/sklep.php?kat=22&szczegoly=369&st
    rona=2&key=
    Jeśli dobrze pamiętam to ta uszczelka ma średnicę 3mm.

    Paweł

  • 6. Data: 2009-12-08 10:57:59
    Od: Wwieslaw <j...@g...com>

    On 7 Gru, 10:04, "Valamarth" <v...@N...o2.pl> wrote:
> [...]
    tutajhttp://www.mikroguma.pl/products/view/32
    > Kupiłbym u nich, ale w detalu niechętnie sprzedają i wychodzą koszmarne

    Sprobuj tutaj:
    http://www.contakt.pl/?language=pl&osCsid=a48d47bd0f
    de59c19958f6931f6c9976

    Nawet jesli nie ma w asortymencie online, zadzwon, powinni miec
    sznury, zarowno z twardej jak i mikrogumy.

    W Toruniu, Bydgoszczy, Wloclawku, Grudziadzu i gdzies jeszcze
    znajdziesz ich sklepy - o ile lokalizacja Ci odpowiada.
    Handluja tez na allegro, nie pamietam pod jakimi nickami.

    Disklejmer: Nie posiadam zadnych udzialow w w/w przedsiebiorstwie, ani
    nie jestem w nim zatrudniony, prosze nie traktowac tego jako spam.

    Wieslaw

  • 7. Data: 2009-12-10 02:48:45
    Od: "bujnos" <a...@g...pl>

> [...]
    > http://www.mikroguma.pl/products/view/32
    > Kupiłbym u nich, ale w detalu niechętnie sprzedają i wychodzą koszmarne

    rozbierz zapalniczkę - znajdziesz miękki gumowy toroid na zaworze
    lub
    splasterkuj izolację z jakiegoś przewodu

  • 8. Data: 2009-12-11 18:05:30
    Od: "Valamarth" <v...@N...o2.pl>

    Witam,
    Od razu przepraszam, że nie odpisywałem na bieżąco - natłok różnych spraw.
    Idealna okazała się podpowiedź kogutka o szunrze gumowym.

    A potrzebowałem to do samochodu (W123 ;) - tam są takie 4 paski materiału,
    szerokości ok. 6-8cm złożone na pół (po długości) z "włożonym" do środka
    (czyli między dwie warstwy materiału) właśnie takim sznurkiem. Jeden taki
    "element" w salonie - 80zł... bez komentarza.

    Sznuerk (1,50zł za metr ;) już zamówiony.

    Dziękuję wszystkim bardzo - wiedziałem, że na Grupę można liczyć :)