  • 1. Data: 2010-01-14 19:53:18
    Temat: 170 lat - konkurs
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Nie tak dawno ogłoszono i rozstrzygnięto konkurs foto "170 lat":

    http://170lat.pl/?p=wyniki

    Jak widzicie zdjęcia które wygrały?
    Przyznam się, że mam mieszane uczucia, kiedy oglądam wynik pracy
    szanownego jury. Mam uczucie obcowania z odgrzewanym i mocno
    przeterminowanym produktem - całość jest nie do wytrzymania nie świeża!
    Pytam się, bo nie umiem się w tym połapać, w końcu w jury byli ludzie
    kompetentni.

  • 2. Data: 2010-01-14 20:07:21
    Temat: Re: 170 lat - konkurs
    Od: R <r...@g...com>

    On 14 Sty, 20:53, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Przyznam się, że mam mieszane uczucia, kiedy oglądam wynik pracy
    > szanownego jury.

    wedle regulaminu musieli wybrac po to 30 zdjec - jesli by nadeslano na
    konkurs same kiepskie, to w finale w kazdej kategorii byloby 30
    kiepkich :)

    BTW: grand prix: "Kobieta z flagom " - mogli poprawic chyba? ;)

  • 3. Data: 2010-01-15 07:38:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    R pisze:
> [...]

    Efekciarstwo wciąż w cenie. Za rok będą kopnięte kadry i ramki z
    farfoclami :)

    > BTW: grand prix: "Kobieta z flagom " - mogli poprawic chyba? ;)

    Jakie zdjencia, taki podpis :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2010-01-15 09:11:09
    Od: R <r...@g...com>

    On 15 Sty, 08:38, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Jakie zdjencia, taki podpis :)

    akurat ta "z flagom" mi sie widzi. podobnie jak np to
    http://170lat.pl/index.php?p=galerie_vot&kategoria=1
    &id=2271 czy
    http://170lat.pl/?p=galerie_vot&kategoria=3&id=4618

    mnie najbardziej dziwi, ze autorzy niekiedy pracowicie "poprawiaja"
    zdjecia, ktore sa raczej udane i to poprawianie nie wiem, czy wychodzi
    im na dobre, np http://170lat.pl/index.php?p=galerie_vot&kategoria=3
    &id=8973

  • 5. Data: 2010-01-15 15:24:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    R pisze:
    > akurat ta "z flagom" mi sie widzi. podobnie jak np to
    > http://170lat.pl/index.php?p=galerie_vot&kategoria=1
    &id=2271 czy
    > http://170lat.pl/?p=galerie_vot&kategoria=3&id=4618

    Bo nie przesadzono z ultraekspresją.

    > mnie najbardziej dziwi, ze autorzy niekiedy pracowicie "poprawiaja"
    > zdjecia, ktore sa raczej udane i to poprawianie nie wiem, czy wychodzi
> [...]

    No właśnie, z dokumentu tworzy się coś, co sprawia wrażenie podejrzanego
    w swej autentyczności.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 6. Data: 2010-01-15 17:02:26
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > akurat ta "z flagom" mi sie widzi.

    No właśnie i co tu jest do podobania się?
    Symbole upadłego imperium, powrót do przeszłości - za naszą zachodnią
    granicą można zrobić podobne zdjęcia z flagą ze swastyką!
    Czy sam fakt użycia tych symboli politycznych jest patentem na WYJĄTKOWO
    DOBRE zdjęcie, takie na 'wielką główną'?
    IMHO, wątpię, to nie na tym polega, dla mnie to zdjęcie jest przykładem
    indolencji, mamy dużo wokół siebie towarów elegancko opakowanych ale o
    marnej wartości, tak teraz działa handel, i takie jest to zdjęcie,
    efektowne na zewnątrz, w środku, w warstwie nośnej, puste.
    Jakie czasy, takie zdjęcia.
    Jakie horyzonty, takie granice.

> [...]
    >
    > mnie najbardziej dziwi, ze autorzy niekiedy pracowicie "poprawiaja"
    > zdjecia, ktore sa raczej udane i to poprawianie nie wiem, czy wychodzi

    Całkiem dobrze te zdjęcia wskazane przez ciebie się ogląda. To są
    ciekawe zdjęcia.

  • 7. Data: 2010-01-15 23:06:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "R" napisal
    [...] http://170lat.pl/index.php?p=galerie_vot&kategoria=3
    &id=8973

    Ech... zeby tak obrócili wiezyczke o circa 160 - 170 stopni zgodnie z ruchem
    wskazówek zegara i przypieprzyli pare razy...
    ; )

    adam

  • 8. Data: 2010-01-16 09:10:09
    Od: R <r...@g...com>

    On 15 Sty, 18:02, J-L-F <j...@o...pl> wrote:
    > No właśnie i co tu jest do podobania się?
    > Symbole upadłego imperium, powrót do przeszłości - za naszą zachodnią
    [...]

    "widzenie sie" jest na poziomie recepcji a nie percepji, ergo jest nie
    poddajace sie dyskusji ;)

    ale zapewniam, ze to nie jest tak, ze kazde zdjecie z flaga mi sie
    widzi :) choc przyznaje, ze moim zdaniem banalna ikonografia
    niejednokrotnie nie przeszkadza zdjeciom, bo niby czemu mialaby?
    znaczy niby wiem czemu - bo latwiej o kiczowatosc, ale to juz bardzo
    subiektywne.

  • 9. Data: 2010-01-16 18:06:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J-L-F" hinsmd$ef5$...@n...onet.pl

    > http://170lat.pl/?p=wyniki

    > Jak widzicie zdjęcia które wygrały?
    > Przyznam się, że mam mieszane uczucia, kiedy oglądam wynik pracy szanownego jury.

    A ja nabieram otuchy ;) -- widzę, że moje zdjęcia nie są aż tak złe, na jakie
    wyglądają. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' http://eneuel.comyr.com o.`.,

  • 10. Data: 2010-01-16 18:18:11
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "J-L-F" hinsmd$ef5$...@n...onet.pl

    > A ja nabieram otuchy ;) -- widzę, że moje zdjęcia nie są aż tak złe, na
    > jakie wyglądają. ;)

    na przykład?