  • 1. Data: 2009-03-30 23:05:55
    Temat: Uszkodzony HD - znaczenie wersji firmware
    Od: Marek <n...@s...no>

    Dysk Seagate ST 360021A uległ uszkodzeniu - silnik "nie kręci" + BIOS
    "nie widzi" tego napędu. Wszystko wskazuje na uszkodzenie "elektroniki".
    Mam możliwość kupienia innego HD tego samego typu lecz rózniącego się
    wersją firmware, uszkodzony to 3.05 sprawny to 3.19. Czy ta róznica
    dyskwalifikuje sens podmiany "elektroniki" w celu uzyskania dostępu
    do danych zapisanych na dysku?

    --
    marek

  • 2. Data: 2009-04-03 07:33:01
    Temat: Re: Uszkodzony HD - znaczenie wersji firmware
    Od: TuffEnuff <b...@m...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > wersją firmware, uszkodzony to 3.05 sprawny to 3.19. Czy ta róznica
    > dyskwalifikuje sens podmiany "elektroniki" w celu uzyskania dostępu

    ja mialem problem z dyskiem wd caviar cos podobnego do Twojej sytuacji i
    uderzylem wprost do expertow z wd czyli zadalem pytanie na stronie
    producenta polecam zagadac do seagata czy wypali podmianka elektroniki;]