  • 1. Data: 2009-03-30 19:40:13
    Temat: gdzie kupię taki zasilacz?
    Od: gonzo <g...@m...org.invalid>

    mam problem ze znalezieniem w Polsce zasilacza SEASONIC SS-300SFD lub
    SS-350SFE. może ma ktoś z Was namiary na hurtownię lub sklep z nimi?

    były kiedyś w ofercie Sirius.pl, ale sklep splajtował.

    za wszelkie namiary z góry dziękuję.
    gonzo

  • 2. Data: 2009-03-30 20:05:06
    Temat: Re: gdzie kupię taki zasilacz?
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "gonzo"
    > mam problem ze znalezieniem w Polsce zasilacza SEASONIC
    > SS-300SFD lub
    http://www.4speed.pl/index.php?stan=opis&&&id_towaru
    =7660
    > SS-350SFE. może ma ktoś z Was namiary na hurtownię lub sklep z
    > nimi?
    http://www.4speed.pl/index.php?stan=opis&&&id_towaru
    =7661

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2009-03-30 20:13:16
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Netx" napisał:
    > http://www.4speed.pl/index.php?stan=opis&&&id_towaru
    =7660
    > http://www.4speed.pl/index.php?stan=opis&&&id_towaru
    =7661

    Z tym że nie mogę polecić tego sklepu bo nic tam nie kupowałem.
    Opinie ma różne co można wyklikać:
    http://tinyurl.com/ddub7k

  • 4. Data: 2009-03-31 06:54:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 22:13:16 +0200, Netx napisał(a):

    > Z tym że nie mogę polecić tego sklepu bo nic tam nie kupowałem.

    Ja kupowałem tam zdaje się zasilacz Tagana, ale to było kilka lat temu -
    żadnych problemów.
    Zasilacz niestety po gwarancji wziął i się zepsuł :)

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138