  • 31. Data: 2014-09-18 22:10:03
    Temat: Re: Uwaga: iOS 8.0 do pobrania
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > przed chwilą twierdziłeś, ze trzeba mieć mocniejszy procesor by chodziła
    > nawigacja. teraz twierdzisz, ze nie trzeba. i to ma być zdecydowanie?

    Napisałem że Apple Nawigacja wymagala 4S bo wtedy na 4 nie chodziła. Reszta
    to domysły. Być może chodziło o szybszy procesor, bo był lepszy w 4S a może
    to tylko celowe działanie marketingowe.

    > pomijając, zę na trzeszczących Androidach z przed paru lat z 512MB ramu
    > nawigacje 3D śmigają aż miło

    Mówimy o tym co było 4 lata temu a nie o tym software co jest dziś.

  • 32. Data: 2014-09-18 22:36:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Napisałem że Apple Nawigacja wymagala 4S bo wtedy na 4 nie chodziła. Reszta
    > to domysły. Być może chodziło o szybszy procesor, bo był lepszy w 4S a może
    > to tylko celowe działanie marketingowe.

    no jak nie chodziła? Taki supertelfon i głupia nawigacja nie chodziła?

    > Mówimy o tym co było 4 lata temu a nie o tym software co jest dziś.

    4 lata temu chodziła i teraz nadal chodzi

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-09-19 00:52:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Sep 2014 21:06:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Żeby zadziałała nawigacja potrzebny był wtedy ciut szybszy CPU.

    Że co? Żeby działała nawigacja turn-by-turn?? Takie rzeczy 7 kat
    temu były w nav4all na zwykłych tel. z javą.
    Nie kompromituj swoimi wypowiedziami Appla.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2014-09-19 01:13:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Że co? Żeby działała nawigacja turn-by-turn?? Takie rzeczy 7 kat temu były
    > w nav4all na zwykłych tel. z javą.
    > Nie kompromituj swoimi wypowiedziami Appla.

    Marku, mówimy o tym co oferował Apple.
    Dostępne były oczywiście inne aplikacje.

  • 35. Data: 2014-09-19 02:11:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Czyli puszczaja bete na rynek i byc moze czytaja fora, zeby usunac bugi?
    > ;] Dobre, dobre; i te biedne japcoki zale wylewaja na forach.

    Nie tyle usuwanie bugów co optymalizacja kodu.

    > Nie to mialem na mysli, stalo sie to juz po zainstalowaniu iOS8.0. Zreszta
    > nie tylko u mnie to wystapilo, wiecej takich uwag w sieci sie pojawilo.
    > Tyle, ze po zainstalowaniu i krotkim tescie odlozylem iPada i tyle tego
    > bylo. Jakos ten system w ogole mnie nie rusza.

    Zainstalować w dniu premiery, a więc przed premierą, pod iOS7
    wydawało Ci się, że pracował AppStore szybciej, a teraz ludzie
    ściągają 8-mkę tysiącami jeśli nie setkami tysięcy i jest powoli.
    Może przyspieszy za parę dni.

  • 36. Data: 2014-09-19 02:17:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> wrote in message

    > Czyli najlepsze smartfony to takie, których nie można od ładowarki
    > odłączyć?

    Bardzo śmieszne...

    Wszystkie smartfony mają w praktyce prawie takie same aku
    i bardzo podobne procesory... Jak pod koniec dnia masz
    wciąż 80% energii w akumulatorze to po prostu znaczy
    że smartfona nie używasz w czasie dnia prawie wcale...
    Nie ma się czym wtedy chwalić. Wydałeś kupę kasy na
    zabawkę której wcale nie potrzebujesz :-)

    Jak masz 10-20% pozostałe po godzinie-dwu to znaczy że
    albo masz coś skopane z software (apka zwisa) albo hardware
    (aku uwalony). Miałem w rękach takie Blackberry co traciło
    cały ładunek aku w 2 godziny. Trzeba było wyłączyć, wyjąć
    baterię i to go "odwieszało", ale za parę godzin znowu się
    robił gorący i znowu aku pusty w pół godziny.

    A reszta to zmienność bo każdy z nas używa telefonu w innym
    zakresie i innej intensywności, w innej odległości od BTSa itp, itd...

  • 37. Data: 2014-09-19 02:23:35
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > wydawało Ci się, że pracował AppStore szybciej, a teraz ludzie
    > ściągają 8-mkę tysiącami jeśli nie setkami tysięcy i jest powoli.

    Widze, ze Swype pospieszylo sie ze swoja klawiatura, zeby ja umiescic w
    Appstore i poki co zbieraja niepochlebne opinie.
    Jeszcze troche i system bedzie w miare cywilizowany ;]

    No i widgety sa, takie dziwne jakies ale lepszy rydz niz nic:
    http://www.cnet.com/how-to/how-to-use-widgets-on-ios
    -8/

  • 38. Data: 2014-09-19 23:22:25
    Od: W <w...@w...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > W 90% wystarczy czysty system bez nakładek producenta i nowy android
    > działa nawet na starych sprzętach.

    Galaxy Nexus (wzglednie nowy i całkiem niezły), na czyściutkim systemie
    gdzie nawet komplikatory nie działają w tle - ciągle swapowanie pamieci i
    ubijanie procesów i które doprowadza do kurwicy... no ale Google Play
    Services swoje robią... tako teraz mam lg g2 ;-) się nie tnie i chodzi
    całkiem przyjemnie, ale ciut ciut lepszy sprzęt... no a tutaj iP5 dostał
    najnowszy system i co? i śmiga super płynnie i przyjemnie się używa... taki
    drobny detal.