  • 1. Data: 2019-07-09 20:33:42
    Temat: VM -- oferta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Na mym tajnym numerze w VM odebrałem połączenie...
    Dzwoniła konsultantka z VM... Zauważyła, że wydaję
    bezpakietowy szmal, choć mógłbym ,,oszczędzać''...
    Zaproponowała mi 25 pln miesięcznie za cośtamy...

    Czy nie tylko mnie dziś trzaska głowa do nieprzytomności?

    -=-

    Jakie prawo zabrania wypuszczania numerów nieaktywnych?
    Wypuszczania -- czyli przenoszenia na zewnątrz opa.
    Nieaktywnych -- czyli takich, na które można odbierać,
    ale z których nie można nawiązywać.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-07-11 14:44:08
    Temat: Re: VM -- oferta
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    >   Wypuszczania -- czyli przenoszenia na zewnątrz opa.
    >   Nieaktywnych -- czyli takich, na które można odbierać,

    Nie taki on widać tajny ten numer skoro byle naciągaczka go zna.

  • 3. Data: 2019-07-11 15:17:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d272f18$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > Nie taki on widać tajny ten numer skoro byle naciągaczka go zna.

    Najwyraźniej VM przekazała informacje do VM... Być może nielegalnie?!

    https://www.youtube.com/watch?v=9A9ZxIrc9CE
    Kawały Regana. Kompilacja dowcipów o ZSRR.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-07-11 16:01:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >Zaproponowała mi 25 pln miesięcznie za cośtamy...

    >Czy nie tylko mnie dziś trzaska głowa do nieprzytomności?

    Ale o co chodzi - sugerujesz, ze ja tez glowa bolala, ze ci taka
    glupote wciskala ?

    To przemyslana strategia, do mnie dzwonil przed laty .. Temobil chyba,
    "zauwazylismy ze panu sie zdarza przekroczyc abonament, proponujemy
    nowy, lepszy, wiecej minut, i juz nigdy nie zaplaci pan wiecej niz
    stala kwota"

    Argument nosny, tylko ja jakos wole doplacic co pewien czas, niz stale
    co miesiac :-)

    No i jakos nie zauwazyli, ze wieksze oplaty wynikaly z roamingu ...

    J.

  • 5. Data: 2019-07-11 17:22:52
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d272f18$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > Najwyraźniej VM przekazała informacje do VM... Być może nielegalnie?!
    >
    >    https://www.youtube.com/watch?v=9A9ZxIrc9CE
    >    Kawały Regana. Kompilacja dowcipów o ZSRR.

    No jasne! Skoro tajny to chyba do czegoś to chyba zobowiązuje..

  • 6. Data: 2019-07-12 07:02:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d2741d8$0$519$6...@n...neostrada.pl

    > Ale o co chodzi - sugerujesz, ze ja tez glowa bolala, ze ci taka glupote wciskala ?

    Owszem.

> [...]
    > "zauwazylismy ze panu sie zdarza przekroczyc abonament, proponujemy
    > nowy, lepszy, wiecej minut, i juz nigdy nie zaplaci pan wiecej niz

    Nr wziąłem u nich za free bardzo dawno (kilka lat temu) jako ,,jeden
    złoty numer na jeden pesel'' i do tej pory mam prawie 5 pln (które
    otrzymałem razem z numerem) bo mam kilkanaście różnych numerów...

    -=-

    Głowa już tak mocno nie trzaska, ale wróciłem do czosnku (wygania
    demony z organizmu -- takie malutkie żyjątka) i pluję jakąś żółtą
    wydzieliną... Jeśli upały nie powrócą -- chyba rozchoruję się...

    -=-

    Wkrótce ten nr od nich zabiorę (do pomarańczowej przechowalni)
    razem z chyba dwoma pozostałymi...

    Pomarańczowi dają 4 GB, ale 0 złotych -- netu dużo, ale złotówek
    jakby mało. Ktoś daje po przeniesieniu choćby 5 pln i 5 GB na rok?
    Play -- 20 GB i 200 złotych, ale tylko na 2 miesiące z nrem ważnym
    rok...

    -=-

    Na jakiej podstawie Opy nie wypuszczają ,,zawieszonych'' numerów,
    czyli takich, na które można przyjmować połączenia, lecz z których
    nie można wykonywać połączeń?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-07-20 18:59:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d24de09$0$17364$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Zaproponowała mi 25 pln miesięcznie za cośtamy...

    > Czy nie tylko mnie dziś trzaska głowa do nieprzytomności?

    Gdyby zaproponowała mi pakiet za 3 pln -- może bym przyjął,
    bo chyba dostałbym 30/30/300 i pół roku wychodnego.

    Bez tego ów nr wychodzi właśnie teraz -- 25 lipca ma zaistnieć
    w Oranege. Pakietem 30/30/300 pogardziłem -- być może źle uczyniłem.

    --
    https://danutac.oferty-kredytowe.pl

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: