  • 10. Data: 2018-12-01 11:59:45
    Temat: Re: VW Touran koszt serwisu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik b...@w...pl 7...@g...com ...

    > Wyrazy współczucia dla portfela właściciela jednorazówki.
    > Trudno mi uwierzyć że cokolwiek powinno być wymienione poza wymianą
    > oleju i zużytych elementów jak hamulce, opony, wycieraczki, filtry
    > świece etc. W moim wozidle przy 430 tys na budziku,silnika i skrzyni
    > biegów jeszcze ręka mechanika nigdy nie dotknęła. Bardzo boję się
    > naprawiaczy w warsztatach. Nawet na gwarancji też nigdy nie
    > pokazałem się w warsztacie na żaden, nawet jeden przegląd. Wozidło
    > ma 15 wiosen i nie sprawia problemów, no ale ono jest z czasów kiedy
    > jednorazówki jeszcze nie były w modzie.

    Rozumeim ze rozrzad na łancuchu i to na takim co sie nie rozciaga?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 12. Data: 2018-12-01 12:15:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > W dieslu?
    > Po co?
    > Ducato 2,3 - pierwsza wymiana paska rozrzadu po 180kkm...

    Tak tak uhum :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 13. Data: 2018-12-01 18:23:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 12:15 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > Tak tak uhum :)

    2.0 HDi 163KM pierwsza wymiana po 240kkm. Drugiej nie zdoążyłem zrobić -
    auto sprzedałem.

    TG

  • 14. Data: 2018-12-01 18:29:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2018 22:17:20 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Znajomy Niemiec wykombinował, że zrobi sobie w PL serwis swojego
    > Tourana. Podobno wychodzi o połowę taniej, niż w DE.
    > Zakres roboty miałby objąć wymianę paska rozrządu, tarczy sprzęgła,
    > pompy wody, pompy oleju plus to, co tam VW jeszcze przewiduje. Z tego,
    > co wiem, to ma silnik 2,0 tdi, a serwis miałby dotyczyć obsługi na 200 kkm.
    > Czy ktoś z Kolegów się orientuje ile może kosztować taki serwis w ASO a
    > ile w innych warsztatach (razem z częściami)?
    > TIA

    Ile w ASO to nie mam pojęcia
    Rozrząd jak ostatnio słyszałem jak mój mechanik z klientem się umawiał to 350zł
    robocizna. Ceny zestawów rozrządu znajdziesz na allegro. Ale to w jakimś peugeocie
    było a ponoć sa auta co rozrząd z drugiej strony mają i pół klamota trzeba rozebrać
    żeby wymienić. Wtedy cen inna pewnie.
    ALe ogólnie u nas na warsztatach robocizna to ok 80zł za godzinę liczą a ceny
    materiałów masz na allegro

  • 15. Data: 2018-12-01 18:52:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.12.2018 o 18:29, Kris pisze:
    > Ile w ASO to nie mam pojęcia
    > ALe ogólnie u nas na warsztatach robocizna to ok 80zł za godzinę liczą a ceny
    materiałów masz na allegro
    Problem w tym, że to nie ja robię tylko znajomy z DE, a on poza ASO auta
    nie odda, bo "nie ma zaufania".
    Jacek

  • 16. Data: 2018-12-01 20:37:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 18:52:08 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Problem w tym, że to nie ja robię tylko znajomy z DE, a on poza ASO auta
    > nie odda, bo "nie ma zaufania".

    To nie rozumiem w czym problem i czemu pytasz o koszt w "innych warsztatach"
    A "w czym problem"bo pewnie jak byście zakres robót do ASO wysłali to Wam odeślą
    kosztorys.
    Zresztą co tam rozczulać się z ASO się nad klamotem z 200tys przebiegu. Byle warsztat
    sobie z tym poradzi a i zamienniki mu nie straszne.

  • 17. Data: 2018-12-01 22:20:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > 2.0 HDi 163KM pierwsza wymiana po 240kkm. Drugiej nie zdoążyłem
    > zrobić - auto sprzedałem.
    >
    > TG

    Udało Ci się. Technologia pasków nie poszła tak do przodu.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 18. Data: 2018-12-01 22:30:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.12.2018 o 20:37, Kris pisze:
    > To nie rozumiem w czym problem i czemu pytasz o koszt w "innych warsztatach"
    Nie ma problemu. Nie moje auto i nie moja kasa, ale pytam o koszt "w
    innych warsztatach" z czystej ciekawości, bo może się okazać, że jak się
    Niemiec dowie, że w ASO kosztuje X zł a nie w ASO 1/2 X to może
    "nabierze zaufania" ;-)

    > A "w czym problem"bo pewnie jak byście zakres robót do ASO wysłali to Wam odeślą
    kosztorys.
    Tak też zrobiłem, ale na razie nie odpisali. Czekam.
    > Zresztą co tam rozczulać się z ASO się nad klamotem z 200tys przebiegu.
    Ten klamot to ma max 4 lata. Gość jest na emeryturze i dużo podróżuje, z
    czego połowę przebiegu robi z przyczepą.
    Jacek

  • 19. Data: 2018-12-01 22:40:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 22:20 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > Udało Ci się. Technologia pasków nie poszła tak do przodu.

    Mi i milionom innych uzytkowników tego silnika.

    TG

  • 20. Data: 2018-12-02 10:07:37
    Od: p...@g...com

    180 warunki ciężkie 240 normalne. Nawet VW się ogarnął w CFFB 210 tkm a w B8 już 240.
    Jeśli pierwszy użytkownik to można jeździć.