  • 1. Data: 2018-11-30 22:17:16
    Temat: VW Touran koszt serwisu
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Znajomy Niemiec wykombinował, że zrobi sobie w PL serwis swojego
    Tourana. Podobno wychodzi o połowę taniej, niż w DE.
    Zakres roboty miałby objąć wymianę paska rozrządu, tarczy sprzęgła,
    pompy wody, pompy oleju plus to, co tam VW jeszcze przewiduje. Z tego,
    co wiem, to ma silnik 2,0 tdi, a serwis miałby dotyczyć obsługi na 200 kkm.
    Czy ktoś z Kolegów się orientuje ile może kosztować taki serwis w ASO a
    ile w innych warsztatach (razem z częściami)?
    TIA
    Jacek

  • 2. Data: 2018-11-30 23:43:03
    Temat: Re: VW Touran koszt serwisu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

> [...]
    > dotyczyć obsługi na 200 kkm. Czy ktoś z Kolegów się orientuje ile
    > może kosztować taki serwis w ASO a ile w innych warsztatach (razem

    Powiedz znajomemu, że tylu rzeczy nie robi się na raz.
    Bo skąpy dwa razy płaci.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2018-12-01 07:31:45
    Od: "b...@w...pl" <7...@g...com>

    Wyrazy współczucia dla portfela właściciela jednorazówki.
    Trudno mi uwierzyć że cokolwiek powinno być wymienione poza wymianą oleju i zużytych
    elementów jak hamulce, opony, wycieraczki, filtry świece etc. W moim wozidle przy 430
    tys na budziku,silnika i skrzyni biegów jeszcze ręka mechanika nigdy nie dotknęła.
    Bardzo boję się naprawiaczy w warsztatach. Nawet na gwarancji też nigdy nie pokazałem
    się w warsztacie na żaden, nawet jeden przegląd. Wozidło ma 15 wiosen i nie sprawia
    problemów, no ale ono jest z czasów kiedy jednorazówki jeszcze nie były w modzie.

  • 4. Data: 2018-12-01 08:21:16
    Od: p...@g...com

    Ceny w ASO są porównywalne te 50% to mu się przyśniło. Serwis CFFB na 60 tkm (DSG,
    olej, płyn hamulcowy, filtry) w HH 630EUR w Szczecinie 2200 PLN. Jedyne co pozwala
    obniżyć koszty to własne części choć czasami kręcą nosem ;-)

  • 5. Data: 2018-12-01 08:31:47
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 1 grudnia 2018 07:31:47 UTC+1 użytkownik b...@w...pl napisał:
> [...]
    sprawia problemów, no ale ono jest z czasów kiedy jednorazówki jeszcze nie były w

    Może po prostu o czymś nie wiesz.
    Ja półroku temu kupiłem samochód z 2002 roku od gościa który je miał 6 lat
    i tez mówił że on nic do tego auta nie dokładał bo się wogóle nie psuło.

    Sam mam auto z 99r od 10 lat i co roku systematycznie zostawiam u mechanika
    koło tysiąca złotych .

    Wiec z całym szacunkiem ale jak ktoś mówi że on nic przy samochodzie nie
    robi to chyba nie zdaje sobie sprawy w jakim stanie jest jego samochód.

  • 6. Data: 2018-12-01 08:46:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** b...@w...pl pisze tak:

    > Wyrazy współczucia dla portfela właściciela jednorazówki.
    > Trudno mi uwierzyć że cokolwiek powinno być wymienione poza
    > wymianą oleju i zużytych elementów jak hamulce, opony,
    > wycieraczki, filtry świece etc.

    a rozrząd? Przy 200tys to miałbym trzeci pasek i drugą pompę wody.

    > W moim wozidle przy 430 tys na budziku,silnika i skrzyni biegów
    > jeszcze ręka mechanika nigdy nie dotknęła. Bardzo boję się
    > naprawiaczy w warsztatach.

    a tymbardziej ASO.

> [...]
    > żaden, nawet jeden przegląd. Wozidło ma 15 wiosen i nie sprawia
    > problemów, no ale ono jest z czasów kiedy jednorazówki jeszcze nie

    2003r to już ostatni dzwonek ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2018-12-01 08:56:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2018 23:31:47 -0800 (PST), Bolko napisał(a):
> [...]
    >
    > Wiec z całym szacunkiem ale jak ktoś mówi że on nic przy samochodzie nie
    > robi to chyba nie zdaje sobie sprawy w jakim stanie jest jego samochód.

    W takim, ze auto kupiles, wiec chyba dobre bylo, pomimo jego 15 lat.
    Po prostu w swoim przeplacasz :-)

    Moja sierra mechanika widziala 2 razy w wieku 13-20 lat,
    bo zawieszenie sie jednak zuzywa.
    Choc pare rzeczy robilem u niej sam - alternator, termostat, pasek
    rozrzadu ... lacznik wycieraczek.

    Stan pod koniec - oczywiscie tragiczny, ale jezdzi, a naprawiac sie
    nie oplaca :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-12-01 09:34:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.12.2018 o 07:31, b...@w...pl pisze:
    > Wyrazy współczucia dla portfela właściciela jednorazówki.
    Co to teraz nie jest jednorazówką? Ford Mustang?
    Nie powiesz chyba, że pasek rozrządu ma nieskończoną trwałość.
    Jacek

  • 9. Data: 2018-12-01 11:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > a rozrząd? Przy 200tys to miałbym trzeci pasek i drugą pompę wody.

    W dieslu?
    Po co?
    Ducato 2,3 - pierwsza wymiana paska rozrzadu po 180kkm...

    > a tymbardziej ASO.

    Ano własnie

    > 2003r to już ostatni dzwonek ;)

    Dokładnie. Chociaz olej wypadałoby wymienic :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 11. Data: 2018-12-01 11:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Ceny w ASO są porównywalne te 50% to mu się przyśniło.

    Wymiana rozrzadu w najdrozszym warsztacie w okolicy. 1500
    ASO - twierdzi ze 2500 w promocji :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,