  • 1. Data: 2015-01-16 19:07:03
    Temat: Varadero 125
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy uzywane Varadero 125 bedzie dobrym wyborem dla posiadacza kategorii
    "B", ktory chcialby 2 kolka do poruszania sie po wiochach w promieniu 20 km
    od domu? Czasem jakies szutry i polne drogi itp.

    Czy okreslilibyscie go jako latwy w prowadzeniu? Nie mam duzego
    doswiadczenia, generalnie zaczalbym od placu i lekcji.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-01-16 22:28:03
    Temat: Re: Varadero 125
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 16 - 01 - 2015 (piątek) o godzinie 19:07, Maciek napisał(a):

    > Czy uzywane Varadero 125 bedzie dobrym wyborem dla posiadacza kategorii
    > "B", ktory chcialby 2 kolka do poruszania sie po wiochach w promieniu 20 km
    > od domu? Czasem jakies szutry i polne drogi itp.

    Jak najbardziej. Sprzęt dość duży (jak na tę pojemność), wygodny,
    przyzwoicie wykonany. Można nim pojechać nawet sporo dalej niż 20 km od
    domu :-)

    > Czy okreslilibyscie go jako latwy w prowadzeniu?

    Co rozumiesz przez "łatwy w prowadzeniu"? Generalnie, jak motocykl ma
    prostą ramę, sprawne zawieszenie i uczciwe opony, to się prowadzi dobrze, a
    jak jest krzywy, ma padnięte amortyzatory i kiepskie gumy to się prowadzi,
    no łagodnie mówiąc, nie najciekawiej. I tyle.

    Jeżeli natomiast pytasz o to, czy jest to dobry sprzęt dla początkującego,
    to IMHO spokojnie powinieneś go ogarnąć.

    > Nie mam duzego doswiadczenia, generalnie zaczalbym od placu i lekcji.

    Dobry pomysł.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 3. Data: 2015-01-17 00:37:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2015 22:28:03 +0100, Yorick napisał(a):

    > Co rozumiesz przez "łatwy w prowadzeniu"?

    Chodzilo mi o to, czy nie ma jakichs wlasciwosci, ktore sa zaleta dla
    doswiadczonego kierowcy, a wada dla poczatkujacego leszcza.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-01-17 16:19:33
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 17 - 01 - 2015 (sobota) o godzinie 00:37, Maciek napisał(a):

    > Chodzilo mi o to, czy nie ma jakichs wlasciwosci, ktore sa zaleta dla
    > doswiadczonego kierowcy, a wada dla poczatkujacego leszcza.

    Jedyne co mi przychodzi na myśl z takich właściwości, to zbyt duża moc lub
    zbyt duża masa motocykla (w stosunku do umiejętności kierowcy). W przypadku
    Varadero 125 żadna z tych rzeczy Ci nie grozi - tym bardziej jeżeli
    zamierzać wziąć kilka lekcji z instruktorem :-)

    Motocykl ten jest, jak napisałem, dość duży jak na 125-tkę, ale przeciętny
    facet nie powinien mieć absolutnie żadnych problemów z ogarnięciem go.
    Jeżeli więc nie jesteś ważącą 40 kilo anorektyczną modelką, to bierz go
    spokojnie i ciesz się jazdą :-)

    No i ostatnia rada - jeżeli kupujesz używany sprzęt, a nie znasz się na tym
    za bardzo, to odżałuj parę złotych i zapłać dobremu mechanikowi, żeby
    obejrzał go przed zakupem.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 5. Data: 2015-01-17 19:15:28
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-01-17 16:19, Yorick pisze:

    odżałuj parę złotych i zapłać dobremu mechanikowi, żeby
    > obejrzał go przed zakupem.

    Taaaa, u mnie był magik co dopatrzył się dzwona łamane przez krzywa
    rama, łamane przez spawanie w salonówie będącej u mnie od nowości;-)

  • 6. Data: 2015-01-17 20:35:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 16:19:33 +0100, Yorick napisał(a):

    > Jeżeli więc nie jesteś ważącą 40 kilo anorektyczną modelką, to bierz go
    > spokojnie i ciesz się jazdą :-)

    Zdecydowanie nie jestem ;) Dzieki za wszystkie informacje.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl