  • 1. Data: 2010-12-06 20:01:05
    Temat: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: TheStachoo <...@...3>

    Witam,

    Będę miał możliwość kupienia Vectry kombi 06r, diesel 150KM, prawdziwe
    200kkm, z fajnym wypasem (prawie pełnym).
    Generalnie samochód nie rzuca mnie na kolana, ale jest z pewnego źródła
    i za atrakcyjne pieniądze (auto firmowe dyrektora - wymiana floty).

    Jechałem tym parę razy i co tu dużo mówić, po tej klasie można by się
    spodziewać czegoś więcej, ale gotów jestem przełknąć ten minus.

    Interesuje mnie opinia użytkowników (autocentrum już przeleciałem),
    wady, zalety, odczucia z dłuższej eksploatacji, awaryjność itp.

    Aktualnie mam Focusa 9letniego i powili zbliża się czas jego wymiany na
    coś nowszego, więc mocno rozważam, ale nie jestem do końca pewny czy warto.

    Z góry dzięki

    --
    TheStachoo

  • 2. Data: 2010-12-06 20:04:15
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin TheStachoo

    > Interesuje mnie opinia użytkowników (autocentrum już przeleciałem),
    > wady, zalety, odczucia z dłuższej eksploatacji, awaryjność itp.

    Auto ogólnie jest ok, wygodne, nie psuje się, ale jak będzie powyżej 200
    tys. to nie wiem.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-12-06 20:10:21
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "TheStachoo" <

> [...]
    > floty).
    >
    > Jechałem tym parę razy i co tu dużo mówić, po tej klasie można by się

    Mianowicie ZA TE PIENIĄDZE czego można spodziewać się więcej i jakie to
    wartości czy luksusy prezentują konkurenci, których nie znalazłeś w VC?

  • 4. Data: 2010-12-06 20:54:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-06 20:01, TheStachoo pisze:
> [...]
    > coś nowszego, więc mocno rozważam, ale nie jestem do końca pewny czy warto.

    Jednym z aut służbowych u nas jest jedna z ostatnich VC z grudnia 2008.
    1.9 CDTI 150 KM,pakiet OPC itp. Ma dużo. :D

    Za 3 dni kończy się gwarancja. Ma przejechane 45kkm i póki co
    to całkowicie zero problemów. Zaczipowana na 192KM. Leci 240 :D,
    chociaż z tą zawiechą to ryzykowne.

    Jeśli chcesz jeździć z CB-radio to kup w miarę dobre/drogie ponieważ VC
    jak ma uruchomiony silnik, to koszmarnie sieje zakłóceniami.

    W VC to nawet jak podłączysz CB do innego aku bez połączenia
    z zasilaniem samochodu sieje koszmarnie. IMO VC jest OK.

  • 5. Data: 2010-12-06 21:12:07
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Jeśli chcesz jeździć z CB-radio to kup w miarę dobre/drogie ponieważ
    > VC
    > jak ma uruchomiony silnik, to koszmarnie sieje zakłóceniami.

    Pewnie z kabli wysokiego napięcia, które w dieslu bardzo lubią szumieć
    ;-)

    ps. nie potwierdzam w zadnym stopniu Twoich spostrzeżeń, miałem jakiegoś
    badziewia z tesco bodajże Cobra się to nazywało i nie siało, teraz mam
    Johnny 2 i również nie sieje

  • 6. Data: 2010-12-06 21:31:14
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > ps. nie potwierdzam w zadnym stopniu Twoich spostrzeżeń, miałem jakiegoś
    > badziewia z tesco bodajże Cobra się to nazywało i nie siało, teraz mam
    Mam jakieś radio takie proste.. Stabo chociaż wygląda jak
    President Harry. Po zapaleniu silnika ta vectra sieje jak diabli.
    Nie robię sobie jaj.

  • 7. Data: 2010-12-06 21:49:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "megrims"

    > Pewnie z kabli wysokiego napięcia, które w dieslu bardzo lubią szumieć ;-)

    Jeśli diesel "sieje" a bywa, ze tak .. to są to bardzo trudne do
    wyeliminowania zakłócenia.
    W benzynie bywa łatwiej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2010-12-07 08:55:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-06 21:31, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Mam jakieś radio takie proste.. Stabo chociaż wygląda jak
    > President Harry. Po zapaleniu silnika ta vectra sieje jak diabli.
    > Nie robię sobie jaj.

    Wierzę, ale u mnie też nie sieje - Herbert wprawdzie to dobre :) radio,
    ale nawet jak wyłączę oba filtry to jest OK (już jednak da się coś
    usłyszeć, do siania jednak to jeszcze daleko :) ).

    Co do samego auta - też polecam. Duże i wygodne.
    Ja mam doświadczenie jedynie z małymi usterkami usuniętymi na gwarancji
    - ostatni pojawia mi się komunikat o problemie z tylnym światłem
    przeciwmgielnym, ale żadnych z nim kłopotów nie mam - pewnie jakiś styk
    słabo łączy - zrobi się na przeglądzie na wiosnę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2010-12-07 09:18:00
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > Jesli chcesz jezdzic z CB-radio to kup w miare dobre/drogie poniewaz VC
    > jak ma uruchomiony silnik, to koszmarnie sieje zaklóceniami.
    > W VC to nawet jak podlaczysz CB do innego aku bez polaczenia
    > z zasilaniem samochodu sieje koszmarnie. IMO VC jest OK.

    Zaprzeczam, jakoby to mialo dotyczyc ogolnie Vectry C. Sprawdzone w kilku
    Vectrach, rozne CB: stary Dragon, Cobra, Harry III (mam wlozone teraz na
    stale), Johnny II, TTi 881 i nic nie sialo.

    --
    Axel

  • 10. Data: 2010-12-07 09:25:20
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 6-12-2010 20:01, TheStachoo pisze:

> [...]
    > coś nowszego, więc mocno rozważam, ale nie jestem do końca pewny czy warto.

    Moim zdaniem wszystko zależy od ceny, jeżeli zdecydowanie niższa od
    średniej rynkowej to może warto.
    Niemniej jednak ja widzę dwa minusy:
    - nie jesteś przekonany do tego auta. Zastanów się, czy warto kupować
    samochód, który już po kupnie nie da Ci żadnej radości i satysfakcji?
    Masz taki mus z tym Focusem?
    - przebieg 200kkm. Źródło potencjalnych problemów i wydatków. Samochód
    swoje już odpracował. Zmieniając auto na nowsze warto brać pod uwagę
    również stopień zużycia.

    Biorąc powyższe ja bym się nie zdecydował.

    M.