  • 1. Data: 2010-12-06 21:10:38
    Temat: ciężko codzi pedał sprzęgła po wymianie linki
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    od jakiegoś czasu po wciśnięciu sprzegła było słychć zgrzyt (nie sprzegła a
    linki ktora tak jakby o coś tarła/była zardzewiała) ale samo sprzęgło
    chodziło idealnie a pedał wciskał się bez wiekszych oporów.
    Przy okazji kazałem wiec mechanikowi wymienic linke na nową...
    Po wymianie linki pedał stawia duży opór i po prostu ciężko go wcisnąć.
    Nie mam też wyczucią np na cofaniu na półsprzegle.

    Mechanik mowi ze linka jest nasmarowana i bancerz nie połamany i musi sie
    rozchodzić.

    Prawda to? bo dziwnie sie z tym jezdzi:-/

    ----
    uciu

  • 2. Data: 2010-12-06 21:46:21
    Temat: Re: ciężko codzi pedał sprzęgła po wymianie linki
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mechanik mowi ze linka jest nasmarowana i bancerz nie połamany i musi sie
    > rozchodzić.

    jak znam życie, to pewnie zawinął linke gdzieś o coś i biegnie ona innym
    "torem" niż powinna. To, ze pancerz nie jest połamany niczego nie zmienia,
    bo wystarczy, ze będzie zagięta inaczej niż przewidział to prodycent i efekt
    będzie taki jak opisujesz...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2010-12-06 22:39:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-06, uciu <g...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rozchodzić.
    >
    > Prawda to? bo dziwnie sie z tym jezdzi:-/

    Dziwne, bardzo dziwne. Linkę sprzęgła wymieniam raz-dwa razy w roku
    (jeden z samochodów ma wadę konstrukcyjną i linki pękają) i ani razu po
    wymianie linki nie było żadnych tego typu problemów; raczej wręcz
    przeciwnie. Z ciekawości: jaki to samochód?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-12-07 00:23:20
    Od: koziel <k...@w...pl>

    jakie masz auto?? mi w zeszla zime, gdy jeszcze mialem Lagune i
    strzelila linka - madry mechanik tak zalozyl nowa, ze tez mialem opor
    i opisywane przez Ciebie efekty. Nie pomoglo smarowanie linki itp -
    faktycznie jak przedpiscy podaja, nalezalo zmienic ulozenie linki,
    gdyz nie byla odpowiednio poprowadzona.

    Pozdrawiam :)
    Emil.

  • 5. Data: 2010-12-07 17:24:19
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Z ciekawości: jaki to samochód?

    micra k11

    jade dzis ponownie z ta linką bo teraz kompletnie ni da sie wyczuc sprzegla

    uciu

  • 6. Data: 2010-12-07 18:53:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-07, uciu <g...@i...pl> wrote:

    > micra k11

    Micry kompletnie nie znam, więc nie podpowiem.

    > jade dzis ponownie z ta linką bo teraz kompletnie ni da sie wyczuc sprzegla

    Słusznie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-12-07 19:25:20
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    linka wymieniona na inną (z teflonem w środku) i teraz chodzi super:-)

    Pozdrawiam

    uciu