  • 11. Data: 2011-06-04 20:00:24
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 04.06.2011 niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał/a:

    > Ale co w związku z tym ? To w ogóle żadne kryterium by mieć lub nie mieć
    > własny serwer bo nawet jeśli utrzymanie własnego jest dodatkowym kosztem to
    > koszt ten może mieć 100% uzasadnienie. Jest w ogóle totalnym absurdem, że
    > dostawcy chcą oferować jakiś internet profesjonalny inny niż ..
    > nieprofejsonalny (?). To pokazuje, że po prostu chcą oferować zwykłemu
    > klientowi usługę wątpliwej jakości.

    Możesz:
    1. zjeść kotleciki jagnięce w śmietanie srebrnymi sztucćami krojonego,
    popić winem wybornym;
    2. wciągnąć schaboszczaka z bufetu plastikowymi sztućcami szarpanego,
    zapić kompotem truskawkowym;
    3. wszamać kebaba z piwnic centralnego własnymi paluchami do otworu
    gębowego podawanego, colą zalewanego.

    Wszystko to jednak usługa gastronomiczna.

    > A revdns akurat nie jest potrzebny do własnego serwera pocztowego.

    No takiego serwera do odbierania poczty, pewnie nie.

    --
    Paweł Małachowski

  • 12. Data: 2011-06-04 20:06:04
    Od: Rafał Wilk <rw@inet_CYFRA6_.pl>

    W dniu 2011-06-04 19:54, niusy.pl pisze:

> [...]
    > zwykłemu klientowi usługę wątpliwej jakości.
    >
    > A revdns akurat nie jest potrzebny do własnego serwera pocztowego.

    I w ten oto sposób kolejny raz pokazujesz jak mało wiesz o współczesnym
    internecie. Dlaczego revdns dla serwera poczty kiedyś nie miał większego
    znaczenia, a teraz ma? To już sobie wyklikaj w ramach zadania domowego,
    ...zamiast pisać kolejne farmazony.

    Pozdrawiam
    Rafał Wilk

  • 13. Data: 2011-06-04 20:31:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pawel Malachowski" <p...@n...niewazne>

    > No takiego serwera do odbierania poczty, pewnie nie.

    Żadnego choć oczywiście można na siłę czegoś wymagać, ale są lepsze sposoby
    identyfikacji serwerów poczty niż revdns

  • 14. Data: 2011-06-04 20:35:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Rafał Wilk" <rw@inet_CYFRA6_.pl>

> [...]
    > internecie. Dlaczego revdns dla serwera poczty kiedyś nie miał większego
    > znaczenia, a teraz ma? To już sobie wyklikaj w ramach zadania domowego,

    No wyklikaj se dlaczego mój serwer bez revdns działa, wyklikaj.

  • 15. Data: 2011-06-04 21:07:11
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 13:01:35 +0200, ziolek napisał(a):
    /.../
    > Koszt prądu jest porównywalny kosztem serwera wirtualnego. Masz kilka
    > łącz(BGP), zapasowe zasilanie, kopie .... etc ...

    Serwerownię z klimą i agregatem?

  • 16. Data: 2011-06-04 21:35:03
    Od: ziolek <z...@i...pl>

    W dniu 2011-06-04 23:07, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Sat, 04 Jun 2011 13:01:35 +0200, ziolek napisał(a):
    > /.../
    >
    > Serwerownię z klimą i agregatem?

    A co w tym dziwnego??

    Po cóż trzymac serwer w domu, skoro to jest mały serwerek pocztowy??!!
    Idealna rzecz na wirtualce.

  • 17. Data: 2011-06-04 21:39:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 23:35:03 +0200, ziolek napisał(a):
    /../
    > A co w tym dziwnego??
    >
    > Po cóż trzymac serwer w domu, skoro to jest mały serwerek pocztowy??!!
    > Idealna rzecz na wirtualce.

    Ja się go pytam czy do serwerka trzyma agregat i klimę?

  • 18. Data: 2011-06-04 22:26:08
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Ja się go pytam czy do serwerka trzyma agregat i klimę?

    Do małego serwerka agregat i klima ? Po co ?

  • 19. Data: 2011-06-05 08:12:23
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2011-06-05 00:26, niusy.pl pisze:

    > Do małego serwerka agregat i klima ? Po co ?

    Żeby zapewnić ciągłość świadczenia usług przez ten serwerek, ponieważ
    jest niezbędny do wykonywania zawodu. Skoro przerwa w dostawie internetu
    na łączu klienckim jest dramatem na skalę polskiej sieci, to brak prądu,
    przegrzanie procesora czy brak rev DNSu - tymbardziej.

    :-P

    --
    Ślązak

  • 20. Data: 2011-06-05 08:40:21
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-04 19:46, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl>

    > Najśmieszniejsze jest to, że ów bezprzewodowy niby taki słaby jest a jak
    > co do czego przychodzi to za łącze zapasowe robi.

    Ma ograniczenia (to nie moje słowa - 'taki słaby jest', to nie konkurs
    sikania), ale w wielu zastosowaniach się sprawdza. Póki co nikt powaznie
    podchodzacy do biznesu nie bedzie na takim laczu (mowa stricte o
    usługach 3G/4G udostepnianych dla klientów indywidualnych nie o
    łączności bezprzewodowej jako takiej) nie będzie stawiał serwera.

    > Konkretnie to jest używanie internetu do tego, do czego on jest.
    > Zupełnie nie rozumiem dlaczego ludzie mieliby użytkować go inaczej np
    > tak, jak wygodnie dostawcom.

    Dostawca udostępnia usługę, której specyfikacja jest w umowie i którą
    świadomie klient (ludzie) podpisują. Jeżeli prawo nadrzędne określi czym
    jest "dostęp do internetu" - parametry, specyfikacja, wtedy będzie można
    się od takich umów odwoływać.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/