  • 11. Data: 2011-08-21 23:19:19
    Temat: Re: Viatoll i narzekania :)
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:j2rp4q$h7n$1@mx1.internetia.pl...

    > Wideodetekcji nie zauważyłem - no chyba, że to jakiś super patent,
    > z modelami bliżej mi nieznanymi...

    Albo jeszcze urzadzenia nie dotarly i beda je montowac pozniej.

    > Ja widziałem w różnych porach dnia/nocy, ale to co zrobili na wylotówce
    > na Gdańsk, to naprawdę woła o pomstę do nieba. Nie można było o tym
    > poinformować wcześniej, wskazać objazdy?

    Mozna, ale kto by sie przejmowal, ze ludzie w korkach stoja? Sami sobie
    winni, bo zachcialo im sie samochodami jechac :-P

    A co do montazu bramownic - na trasie do Wyszkowa stawiali w nocy, za to
    idiotycznie oznakowano prace - na kilka tygodni powiesili znaki o
    ograniczeniu predkosci i zwezeniach jezdni, ktore w dzien byly
    przekreslone... waskimi kawalkami kolorowej tasmy, praktycznie niewidocznej
    z odleglosci wiekszej niz 10m. Wiec po tygodniu ludzie nawet nie zwalniali
    przed znakami....

    --
    Axel

  • 12. Data: 2011-08-21 23:33:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Aug 2011 22:15:39 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

> [...]
    > Jest to jeden punkt pomiarowy z czterema czujnikami oraz pętlami
    > indukcyjnymi zatopionymi w nawierzchni obu pasów oraz wideodetekcją
    > umieszczoną na bramownicy nad jezdnią, a także serwer rejestrujący
    > zdarzenia.
    > </cite>
    >
    > Wideodetekcji nie zauważyłem - no chyba, że to jakiś super patent, z
    > modelami bliżej mi nieznanymi...

    > Ja widziałem w różnych porach dnia/nocy, ale to co zrobili na wylotówce
    > na Gdańsk, to naprawdę woła o pomstę do nieba. Nie można było o tym
    > poinformować wcześniej, wskazać objazdy?

    trąbili o tym od dawna, że bedą robić wagę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-08-21 23:41:16
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-21 22:24, venioo wrote:

    > Mnie natomiast zastanawia cos innego: jaki jest koszt utrzymania tych
    > glupich generatorow pradu.

    Zależy dla kogo. Kapsch montuje generatory tymczasowo, bo prądu nie
    dociągnęli;)

    > Nie dalo sie tego zrobic na baterie sloneczne i akumulator?

    Dać może i by się dało, tylko po co - skuteczniej dociągnąć zasilanie.

    Shrek.

  • 14. Data: 2011-08-22 08:08:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-21 23:33, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sun, 21 Aug 2011 22:15:39 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > trąbili o tym od dawna, że bedą robić wagę.

    A co ma do tego "trąbienie" nie wiadomo gdzie? Od tego jest stosowne
    oznakowanie w odpowiedniej odległości przed takimi pracami, a nie
    jakieś stwierdzenie, że "trąbili". Tyczy to nie tylko bramownic, ale
    każdych prac - w szczególności planowanych z wyprzedzeniem i o takich
    skutkach dla ruchu drogowego.

    BTW - skoro "trąbili" to może mi odpowiesz na pytanie zadane na
    samym początku...

  • 15. Data: 2011-08-22 08:55:23
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maslag" <f...@p...com> wrote in message

    > A co ma do tego "trabienie" nie wiadomo gdzie? Od tego jest stosowne
    > oznakowanie w odpowiedniej odleglosci przed takimi pracami, a nie
    > jakies stwierdzenie, ze "trabili". Tyczy to nie tylko bramownic, ale
    > kazdych prac - w szczególnosci planowanych z wyprzedzeniem i o takich
    > skutkach dla ruchu drogowego.
    > BTW - skoro "trabili" to moze mi odpowiesz na pytanie zadane na
    > samym poczatku...

    http://inwestmapa.um.warszawa.pl/index.php?action=es
    ms

    W piatek dostalem sms-a o utrudnieniach na Pulkowej, ale poniewaz malo mnie
    to interesowalo, to zapomnialem.

    --
    Axel

  • 16. Data: 2011-08-22 09:05:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-08-21 22:24, venioo pisze:
    > jaki jest koszt utrzymania tych glupich generatorow pradu.

    W porównaniu z miliardami zł, jakie polski podatnik zapłaci za obsługę
    tego technicznego kuriozum, koszt paliwa jest znikomy.
    Właściwie to by mogły być kotły parowe przy tych bramownicach nawet.
    System się wciąż rozwija, może mnie zaskoczą.

    P.

  • 17. Data: 2011-08-22 09:14:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-22 08:08, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > jakieś stwierdzenie, że "trąbili". Tyczy to nie tylko bramownic, ale
    > każdych prac - w szczególności planowanych z wyprzedzeniem i o takich

    Zglosiles juz to do odpowiednich sluzb?
    Jak nie to to zrob, a nie biadolisz na grupie dyskusyjnej.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2011-08-22 09:28:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-22 08:55, Axel pisze:
    (...)

    > http://inwestmapa.um.warszawa.pl/index.php?action=es
    ms

    > W piatek dostalem sms-a o utrudnieniach na Pulkowej, ale poniewaz malo mnie
    > to interesowalo, to zapomnialem.

    Axel, ale mi nie chodzi o DC, tylko o całą Polskę.

  • 19. Data: 2011-08-22 09:32:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości

    >Zależy dla kogo. Kapsch montuje generatory tymczasowo, bo prądu nie
    >dociągnęli;)

    Jak kupili najtansze z supermarketu, to jest szansa ze odzyskaja
    pieniadze :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-08-22 10:36:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Aug 2011 09:28:50 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > W dniu 2011-08-22 08:55, Axel pisze:
    > (...)

    ms

    > Axel, ale mi nie chodzi o DC, tylko o całą Polskę.

    ale co? robią wagę na wylocie z Warszawy w całej Polsce?