  • 1. Data: 2011-08-22 07:58:13
    Temat: Jakosc plastikow w Alhambrze
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Jechalem ostatnio Seatem Alhambra z 2005 roku i jestem mile zaskoczony
    jakoscia plastikow - nie wygladem, tylko faktem, ze nie trzeszczaly. Czy to
    byl jakis wyjatkowy egzemplarz, czy te auta naprawde tak maja?

    Siedzialem tez iedys w blizniaczym Galaxy, ale nie pamietam, zeby sie jakos
    wybitnie wyroznial na plus.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-08-22 13:17:22
    Temat: Re: Jakosc plastikow w Alhambrze
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 07:58, Maciek pisze:

    > Jechalem ostatnio Seatem Alhambra z 2005 roku i jestem mile zaskoczony
    > jakoscia plastikow - nie wygladem, tylko faktem, ze nie trzeszczaly. Czy to
    > byl jakis wyjatkowy egzemplarz, czy te auta naprawde tak maja?

    jeżdżę starą setą C4 1992 i plastiki nie trzeszczą - czy powinienem być
    mile zaskoczony? :)

  • 3. Data: 2011-08-22 14:36:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 13:17:22 +0200, Olo napisał(a):

    > jeżdżę starą setą C4 1992 i plastiki nie trzeszczą - czy powinienem być
    > mile zaskoczony? :)

    Nie, bo dawniej jakosc wykonczenia w ogole byla lepsza.

    Jechalem w tym roku ze znajomym prawie nowym Audi A4. Trzeszczalo....
    Jechalem nowym Aurisem. Trzeszczal.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-08-22 14:43:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 13:36, Maciek wrote:

    > Nie, bo dawniej jakosc wykonczenia w ogole byla lepsza.
    >
    > Jechalem w tym roku ze znajomym prawie nowym Audi A4. Trzeszczalo....
    > Jechalem nowym Aurisem. Trzeszczal.

    A za komuny to dopiero było, łoj panie..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2011-08-22 14:58:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 13:43:05 +0100, kamil napisał(a):

    > A za komuny to dopiero było, łoj panie..

    Ba. Pokaz mi trzeszczace plastiki w starej Dacii albo Wartburgu :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-08-22 15:03:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 13:58, Maciek wrote:

    > Ba. Pokaz mi trzeszczace plastiki w starej Dacii albo Wartburgu :)

    Bo były robione z odpadów gumowych, albo miały po 2cm szczeliny między
    elementami? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-08-22 15:16:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 14:03:56 +0100, kamil napisał(a):

    > Bo były robione z odpadów gumowych, albo miały po 2cm szczeliny między
    > elementami? :)

    Albo nie mialy tapicerki...

    Ale mow co chcesz. Serio uwazam, ze jakosc padla na pysk. To nie tylko
    syndrom "starych, dobrych czasow".
    Corolla mojego kolegi z 1995 roku, nalatane ze 350 tysiecy, wnetrze nadal
    przyzwoite. Escort drugiego znajomego z 1992 roku do zeszlego lata trzymal
    sie niezle, potem poszedl do ludzi. Moj Ford z 1998 tez sie jakos trzyma
    (mowie caly czas o wnetrzach).
    A nowe Audi trzeszczy. Dzisiaj nie robi sie juz samochodow obliczonych na
    lata eksploatacji...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-08-22 15:55:57
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > A nowe Audi trzeszczy. Dzisiaj nie robi sie juz samochodow obliczonych na
    > lata eksploatacji...

    Ktoś chyba już wklejał na tej grupie, ale tu pasuje idealnie:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence

    Sama idea dość stara, ale, jak widać, jej rozwój dąży do perfekcji.

    wit

  • 9. Data: 2011-08-22 20:01:54
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 15:03, kamil pisze:

    > Bo były robione z odpadów gumowych, albo miały po 2cm szczeliny między
    > elementami? :)

    ja bym się tak nie cieszył - teraz masz robione z eko-materiałów, które
    ulegają rozkładowi po x latach (biodegradacji) :)

  • 10. Data: 2011-08-22 20:31:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 19:01, Olo wrote:

    > ja bym się tak nie cieszył - teraz masz robione z eko-materiałów, które
    > ulegają rozkładowi po x latach (biodegradacji) :)

    A co mnie to interesuje, skoro nie planuję 20 lat samochodu trzymać? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil