  • 11. Data: 2016-07-01 14:46:13
    Temat: Re: Virgin
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 14:02, Smok Eustachy pisze:
    > A wie ktoś, czy z Freemium zdjęli darmowy transfer na Fejsa i GG? Czy go
    > w ogóle nie było?

    Działa na FB, Messengera, GG, Twittera i coś tam jeszcze.

    > A ten lejek jak działa? Da sie z tym żyć?

    Nie wiem bo nie skończył mi się pakiet danych.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-07-01 19:33:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.07.2016 o 14:46, Chris pisze:

    > Działa na FB, Messengera, GG, Twittera i coś tam jeszcze.
    A to czemu się na stronie info nie pojawia zatem?

  • 13. Data: 2016-07-04 10:33:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 19:33, Smok Eustachy pisze:

    > A to czemu się na stronie info nie pojawia zatem?

    Nie bardzo wiem na jakiej stronie, jeśli chodzi o ofertę masz takie info:

    https://virginmobile.pl/oferta

    *W pakietach nie pobieramy transferu danych za Facebooka, Messengera,
    Gadu Gadu, Twittera, Ask.fm i aplikację klubu Virgin

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-07-17 00:30:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.07.2016 o 10:33, Chris pisze:

> [...]
    >
    > *W pakietach nie pobieramy transferu danych za Facebooka, Messengera,
    > Gadu Gadu, Twittera, Ask.fm i aplikację klubu Virgin

    Darmowy transfer dla aplikacji - ni ma :-(
    Jak sie interesowałem to był.

  • 15. Data: 2016-07-20 22:58:43
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 10:33, Chris pisze:

    > *W pakietach nie pobieramy transferu danych za Facebooka, Messengera,
    > Gadu Gadu, Twittera, Ask.fm i aplikację klubu Virgin

    a jak jest po lejku? Full speed czy lejek-speed?