  • 11. Data: 2018-07-24 13:11:08
    Temat: Re: Virgin Freemium
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Wcale głupio nie napisałeś tylko na wesoło :-)
    > Ja po prostu nie wiem po co tyle kart i zastanawiam się jak w swoim
    > telefonie/telefonach to wdrożyć i nie placić za to oraz nie
    > rejestrowania tych dodatkowych kart. Dodam, że karta do internetu nie
    > jest mi potrzebna. W telefonie mało korzystam z internetu.

    Mam liczną starszą rodzinę, których kartami zarządzam.

    Jak tanio dzwonić? Ja to robię tak - większość osób, do których dzwonię,
    jest w play. Mają telefony, w których jest plan Formuła Play na Kartę
    bez żadnego dodatkowego pakietu. W tym planie utrzymanie kosztuje 5 zł
    na 50 dni czyli około 3 zł/mc. Można w nim włączyć stan Darmowy w Play.
    Tym załatwiam bezpłatne rozmowy w Play, czego jest około 80%. A te 5 zł
    zamieniam na 10 zł magicznym kodem i wykorzystuję na rozmowy poza sieć.
    No i doładowanie przez FB, żeby uzyskiwać bonus i przedłużenie
    bonusowych złotówek.

    Babcie mają FaktMobile - tam utrzymanie kosztuje 5 zł/rok i dość tanie
    rozmowy ogólne, ale za do nich można dzwonić za free. Jak wygadają, to
    im zmienię na Virgin (ale nie wygadają).

    Niestety, są wady. Trzeba pilnować terminów, żeby nic nie przepadło. ale
    napisałem sobie program i mam to z głowy.

    Internet załatwia druga karta w telefonie - teraz promocja FaktMobile,
    zresztą w Play też jest jakaś promocja wakacyjna. Ostatecznie, jak nikt
    nie daje akurat promocji, to jest VirginMobile ze swoim Freemium.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2018-08-28 10:58:21
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    > Czy Freemium mozna mieć na kilku numerach czy tylko na jednym?

    już nie aktualne...
    https://www.spidersweb.pl/2018/08/virgin-mobile-paki
    ety-mini.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2018-09-15 13:09:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-28 o 10:58, tck pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > już nie aktualne...
    > https://www.spidersweb.pl/2018/08/virgin-mobile-paki
    ety-mini.html

    Co to znaczy - "już"? Przed chwilą dostałem powiadomienie o przedłużeniu
    pakietu Freemium  na kolejny miesiąc..

  • 14. Data: 2018-09-15 14:45:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.09.2018 13:09, Trybun pisze:

    ety-mini.html

    > Co to znaczy - "już"? Przed chwilą dostałem powiadomienie o przedłużeniu pakietu
    > Freemium na kolejny miesiąc...

    "Już" znaczy, że nie uruchomisz już pakietu Freemium.
    Działają tylko te uruchomione wcześniej (do 26.08 br.)

  • 15. Data: 2018-09-15 15:05:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2018 14:45:17 +0200, collie napisał(a):

    > "Już" znaczy, że nie uruchomisz już pakietu Freemium.
    > Działają tylko te uruchomione wcześniej (do 26.08 br.)

    Ciekawe do kiedy ...

    A co dalej - maja jakies alternatywy ?

    Tak mi to jakos wygladalo - ze zysku z tego nie bedzie ... ale moze
    "ilosc klientow" byla zyskiem wystarczajacym.

    J.

  • 16. Data: 2018-09-17 09:51:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-15 o 15:05, J.F. pisze:

    > Ciekawe do kiedy ...

    Pewnie do końca półrocznego okresu.

    > A co dalej - maja jakies alternatywy ?

    Jest - to samo za 3zł.
    Albo w Playu Odnowa z bezpłatnymi rozmowami w sieci.
    Identycznej oferty oczywiście nie ma.

    --
    Liwiusz