  • 1. Data: 2010-06-24 08:13:03
    Temat: Vmax <130 w Niemczech ?
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam,
    jako że okres wakacyjny to zaczely sie dyskusje okolo wyjazdowe.
    Jeden z dyskutantow powiedzial ze w niemcach to polaczki nie moga jechac
    wiecej niz 130 bo nie maja homologacji opon wbitych w dowod na wieksza
    predkosc.
    Jako ze kiedys straszona nas apteczkami jestem sklony uwierzyc ;) ze cos
    takiego nasi sasiedzi wymyslili.

    Ktos ma jakies w tym temacie doswiadczenie?

    eR

  • 2. Data: 2010-06-24 08:16:11
    Temat: Re: Vmax <130 w Niemczech ?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > takiego nasi sasiedzi wymyslili.
    >
    > Ktos ma jakies w tym temacie doswiadczenie?

    ludzie na prawdę takie bzdury opowiadają?

    brat

  • 3. Data: 2010-06-24 08:17:33
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > jako że okres wakacyjny to zaczely sie dyskusje okolo wyjazdowe.
    > Jeden z dyskutantow powiedzial ze w niemcach to polaczki nie moga jechac
    > wiecej niz 130 bo nie maja homologacji opon wbitych w dowod na wieksza

    Hym jakos ciezko uwierzyc, przeciez kazda opona ma oznaczenie, do jakiej
    predkosci zostala zaprojektowana.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2010-06-24 08:21:31
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego nasi sasiedzi wymyslili.
    >
    > Ktos ma jakies w tym temacie doswiadczenie?

    Legitymacja Wehrmachtu albo SS dziadka załatwia sprawę. Jeśli służył w
    Luftwaffe to możesz nawet 160 na 130 pomykać.

    Większego debilizmu nie słyszałem. Kreatywnie ktoś wymyślił, nie powiem.

  • 5. Data: 2010-06-24 08:21:39
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    G Nowak wrote:

    > Hym jakos ciezko uwierzyc, przeciez kazda opona ma oznaczenie, do
    > jakiej predkosci zostala zaprojektowana.

    Akurat mam dokument homologacji (zajmuje chyba 2 strony a4) i mam tam wpisaną
    maks 250km/h dla opon :) Na wszelki wypadek będę to woził ze sobą.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 6. Data: 2010-06-24 08:34:58
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Thu, 24 Jun 2010 08:13:03 +0200
    Romullus <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Jeden z dyskutantow powiedzial ze w niemcach to polaczki nie moga
    > jechac wiecej niz 130 bo nie maja homologacji opon wbitych w dowod

    No a jak ktos zmienia opony? To co musi nowy dowod wyrabiac/podbijac
    stary?

    --
    TM

  • 7. Data: 2010-06-24 09:17:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Romullus wrote:

> [...]
    > predkosc.
    > Jako ze kiedys straszona nas apteczkami jestem sklony uwierzyc ;) ze cos

    To prawda, absolutnie nie możesz jechać szybciej, chyba, że masz paszport
    polsatu.

  • 8. Data: 2010-06-24 12:01:46
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to" <

    > To prawda, absolutnie nie możesz jechać szybciej, chyba, że masz
    > paszport
    > polsatu.

    Albo znać Piaska ;-)