  • 1. Data: 2010-06-24 07:54:29
    Temat: lakiernictwo - grupy dyskusyjne
    Od: "MiReK Badacz ;-D" <r...@a...pl>

    Znacie jakies grupy dyskusyjne na temat lakiernictwa samochodowego? Bo
    nie moge wyszukac w tym czytniku googlowskim heh

  • 2. Data: 2010-06-24 10:15:54
    Temat: Re: lakiernictwo - grupy dyskusyjne
    Od: "Radion" <n...@x...pl>

    > Znacie jakies grupy dyskusyjne na temat lakiernictwa samochodowego? Bo
    > nie moge wyszukac w tym czytniku googlowskim heh

    To jakis popsuty masz ten czytnik googlowski bo mój zanalazl np. to:
    http://lakiernik.orge.pl

    pozdr.
    Radek

  • 3. Data: 2010-06-24 21:30:38
    Od: MiReK <r...@a...pl>

    to:http://lakiernik.orge.pl

    > pozdr.
    > Radek

    nie wiem czy dam rade przeczytac bo mnie kregoslup boli :>