  • 1. Data: 2010-06-24 04:16:25
    Temat: Sprzedam: Jak NOWE - Punto II FL - klimatyzacja - 2008r - mały przebieg 8000 km
    Od: "J.Herba" <k...@n...pl>

    Sprzedam samochód Punto II FL, silnik 1.2L, auto z bardzo małym przebiegiem 8000 km,
    zupełnie jak nowe, bez żadnych śladów zużycia! Cały czas garażowane.

    Rocznik: 2008, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 65 KM (48 kW), Pojemność skokowa:
    1248cm3, benzyna, srebrny-metallic, Liczba drzwi: 4/5.

    KONTAKT pod telefonem: 888664585.

    Cechy i wyposażenie:
    - Klimatyzacja
    - ABS
    - Elektryczne szyby
    - Wspomaganie kierownicy z funkcją CITY
    - 2 x Poduszka powietrzna (airbag)
    - Komputer: średnie spalanie, średnia prędkość, ilość kilometrów do zatankowania,
    dystans
    - Autoalarm
    - Centralny zamek na pilota
    - Koła 14 calowe
    - Radio
    - Dodatkowy komplet kół zimowych (felgi + opony)
    - Termometr: wewnątrz i na zewnątrz
    - Kolor: srebrny, jasny metalic
    - Garażowany

    http://moto.gratka.pl/tresc/fiat-punto-ii-fl-1-2-ben
    zyna-11805374.html#077dc7a70837901f,1

    http://www.ampartner.pl/punto/

  • 2. Data: 2010-06-24 07:15:32
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    <ciach>

    hehe. To samo o ktore ktoś niby pytał czy warto, że takie ładne znalazł ;-)
    jakiś czas temu

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-06-24 07:27:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 07:15:32 +0200, Scyzoryk napisał(a):

    > hehe. To samo o ktore ktoś niby pytał czy warto, że takie ładne znalazł ;-)
    > jakiś czas temu

    Wiesz, popowodziowy towar ciężko teraz upchnąć... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-06-25 01:01:30
    Od: "J.Herba" <k...@n...pl>

    > Wiesz, popowodziowy towar ciężko teraz upchnąć... ;)

    Auto jest z Oławy, a Oława nie została zalana.

    Wszystkie podane dane są prawdziwe.
    Auto pachnie nowością jest bez żadnej skazy.

    Przyczyną małego przebiegu jest choroba jego właściciela,
    nie będę pisał tu na grupie bo to sprawy osobiste,
    ale wszystkie informacje po kontakcie telefonicznym.

    Auto teraz czeka zamknięte w garażu i czek na nowego właściciela.

    Każdy kto zobaczy nie będzie miał żadnych wątpliwości.

    Naprawdę polecam, taka okazja rzadko się zdarza.

  • 5. Data: 2010-06-25 02:30:23
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Mam pytanie, a od czego on ma przod dospawany, bo stylistycznie to chyba
    srednio pasuje? :)

  • 6. Data: 2010-06-25 09:17:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "J.Herba" <k...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4c23e3d1$0$17087$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]

    > Każdy kto zobaczy nie będzie miał żadnych wątpliwości.

    > Naprawdę polecam, taka okazja rzadko się zdarza.

    Po pierwsze - to nie jest grupa przeznaczona do zamieszczania ogłoszeń.
    Po drugie - gdyby to była taka rzadka okazja, to dawno to auto byłoby
    sprzedane.
    Po trzecie - wstaw to auto do jakiegoś przysalonowego komisu, zamiast
    trzymać go w garażu i produkować spam na grupie.

    Jurand.

  • 7. Data: 2010-06-25 09:53:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-25 01:01, J.Herba pisze:

    > Naprawdę polecam, taka okazja rzadko się zdarza.

    Sęk w tym, że to mała okazja. Za podobne, lub niewiele większe
    pieniądze, można już szukać Grande Punto. Fakt, nie będzie miało tak
    znikomego przebiegu. Ale przebieg to nie wszystko.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl