  • 1. Data: 2018-11-08 12:16:53
    Temat: Volkswagen Jetta 2015 - cyfra na wyświetlaczu
    Od: Marek <t...@f...pl>

    Witajcie zmotoryzowani,

    co oznacza cyfra "1" w prawym górnym rogu wyświetlacza w Volkswagenie Jetta:

    https://www.michaelkiaofgroton.com/inventoryphotos/1
    065/3vwd17aj5fm281715/ip/20.jpg

    lub cyfra "2":

    https://www.primevwsaco.com/inventoryphotos/4389/3vw
    d17aj0fm292685/ip/3.jpg

    Nie jest to wyświetlacz mojego auta, ale bardzo podobny, więc cyfra pewnie ma to samo
    znaczenie. Dodam, że nie jest to aktualnie ustawiony bieg, gdyż bieg jest wyświetlany
    w innym miejscu. W instrukcji obsługi auta nie znalazłem informacji o znaczeniu tej
    cyfry.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 2. Data: 2018-11-08 13:09:52
    Temat: Re: Volkswagen Jetta 2015 - cyfra na wyświetlaczu
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-11-08 o 12:16, Marek pisze:
> [...]
    > jest wyświetlany
    > w innym miejscu. W instrukcji obsługi auta nie znalazłem informacji o

    W amerykańskiej instrukcji znalazłem coś takiego:
    "Some basic menus and MFI menus have 2 automatic memories: 1 - single
    trip memory and 2 -
    total trip memory. The number of the trip memory is shown at the upper
    right of the display, if applicable."
    Czyli to numer zapamiętanej trasy.

  • 3. Data: 2018-11-08 13:48:59
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-11-08 o 13:09, kosmos pisze:

> [...]
    and 2 -
    > total trip memory. The number of the trip memory is shown at the upper right of the

    Wielkie dzięki za naprowadzenie. :-)

    --
    Pzdr.
    Marek