  • 1. Data: 2018-11-08 09:56:58
    Temat: To jest k@rwa tupet
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Wypożyczyć auto, nabić mandatów na 1kzł i 22p i oświadczyć że się nie
    prowadziło,
    oczywiście baba lat 49, a służby mają to w d@pie
    https://autokult.pl/32433,jest-sposob-na-unikniecie-
    duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-p
    iratow

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-11-08 11:15:42
    Temat: Re: To jest k@rwa tupet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-08 o 09:56, Janusz pisze:
> [...]
    > https://autokult.pl/32433,jest-sposob-na-unikniecie-
    duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-p

    Postąpiła rozsądnie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-11-08 11:49:55
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-08 o 11:15, Liwiusz pisze:
    duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-p
    iratow

    > Postąpiła rozsądnie.

    Zgodnie z literą prawa.
    Ale daleko od jego ducha.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-11-08 11:55:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-08 o 11:49, Miroo pisze:
    duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-p
    iratow

    > Zgodnie z literą prawa.
    > Ale daleko od jego ducha.

    Skoro racjonalny ustawodawca tak chciał, to nie ma co robić jej pretensji.
    Albo sprawdzić na monitoringu kto kierował i ścignąć ją za wszystko.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-11-08 14:16:36
    Od: p...@g...com

    rodzaj wykroczen wskazuje na zagrozenie w ruchu drogowym wiec kulsony powinni
    pociagnac babke do sadu

    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pirat-w-samocho
    dzie-Traficar-n128969.html

    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/trafficar-t1377
    23.html

  • 6. Data: 2018-11-08 23:51:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > https://autokult.pl/32433,jest-sposob-na-unikniecie-
    duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-p

    Tupet to jest wtedy, kiedy wyciągają od Ciebie kasiorę jakąś ustawą.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 7. Data: 2018-11-09 07:38:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2018 o 09:56, Janusz pisze:
> [...]
    > https://autokult.pl/32433,jest-sposob-na-unikniecie-
    duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-p

    Ale w czym problem - że źle jeździ - ok. Że stara się jak najmniej oddać
    państwu - też ok.

    Skoro państwo jest wrogiem obywatela i leci z nim w chuja na każdym
    możliwym kroku, to niby w czym problem jak obywatel robi to samo?

    Shrek

  • 8. Data: 2018-11-10 17:20:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 07:38, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Skoro państwo jest wrogiem obywatela i leci z nim w chuja na każdym
    > możliwym kroku, to niby w czym problem jak obywatel robi to samo?
    Nie o to chodzi, Ona stwarza zagrożenie dla nas na ulicy, popatrz na te
    linki z postu
    przemka.

  • 9. Data: 2018-11-10 17:54:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2018 o 17:20, Janusz pisze:

    > Nie o to chodzi, Ona stwarza zagrożenie dla nas na ulicy, popatrz na te
> [...]

    Źle się wyraziłem. To źle, że jeździ źle. Natomiast, to że próbuje
    "wydymać" państwo, zwłaszcza robiąc to na "państowych" zasadach nie
    budzi ani mojego zdziwienia ani sprzeciwu. Państwo zrobiło wiele żeby
    obywatele traktowali je jako okupanta i zbiera tego efekty.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-11-10 22:12:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > budzi ani mojego zdziwienia ani sprzeciwu. Państwo zrobiło wiele żeby
    > obywatele traktowali je jako okupanta i zbiera tego efekty.

    Mój wujek biznesman też tak mówił dopóki nie zaczął chorować.