  • 1. Data: 2009-04-08 00:39:26
    Temat: W Faktach TVN: Cenzura 10 tys. grzywny Tuska
    Od: " Tomasz Bielak" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czyli o tym jakimi metodami się robi w Polsce 50% sondaże
    poparcia. Kolejny skandal w prywatnej telewizji TVN Waltera.
    Program informacyjny Fakty, dokładniej z nazwy informacyjny
    zataił wyrok sądu 10 tys. grzywny dla Tuska. Przed widzami
    piątkowych Faktów.

    Kancelaria, kierowana przez Tuska nie udostępniła raportu z
    wyniku działalności CBA przygotowanego przez Piterę. Po
    odwołaniu się do wymiaru sprawiedliwości, sąd wydał wyrok
    nakazujący ujawnienie raportu o CBA. Tusk ponownie nie
    udostępnił raportu i nie wykonał wyroku sądu. Za ponowne
    uchylanie się, nie wykonanie wyroku sądu, udostępnienia raportu
    o CBA, sąd orzekł, że Tusk ma zapłacić karę 10 tys. złotych grzywy.

    Kancelaria Tuska nie wykonuje prawomocnych wyroków sądu,
    nie respektuje prawa obywateli do informacji jawnej o wynikach
    swojej działalności, o sprawie informują wszystkie gazety, a TVN?
    Milczy. Ta sensacyjna informacja o procesach z Tuskiem nie dotarła
    do widzów Faktów w TVN, a jest ich 4 miliony . Bowiem Fakty
    uskuteczniły w piątek socjotechnikę cenzury. Fakty nie puściły na
    antenę tej niewygodnej informacji o grzywny dla Tuska. To skandal
    informacyjny. Tak wygląda na konkretnym przykładzie grzywny
    przekaz informacji przez TVN. I samego Durczoka. Przekaz jest
    wybiórczy. Cenzorzy wyroków sądowych w TVN.

  • 2. Data: 2009-04-08 00:44:56
    Temat: Media vs. TVN o 10 tys. grzywny Tuska
    Od: " Tomasz Bielak" <t...@g...pl>

    Sprawa zatajenia w TVN grzywny Tuska do porównania w internecie:

    Dziennik: 10 tysięcy złotych kary dla Tuska
    http://www.dziennik.pl/polityka/article324824/10_tys
    iecy_zlotych_kary_dla_Tuska.html

    GP: Sąd wymierzył grzywnę kancelarii Tuska za "raport Pitery"
    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/11483
    6,sad_wymierzyl_grzywne_kancelarii_tuska_za_raport_p
    itery.html

    Gazeta.pl: Kancelaria Tuska ma zapłacić 10 tys. zł grzywny
    za niewykonanie wyroku
    82,Kancelaria_Tuska_ma_zaplacic_10_tys__zl_grzywny_z
    a.html

    Tusk ukarany. Musi zapłacić 10 tys. zł grzywny
    http://www.sfora.pl/Tusk-ukarany-Musi-zaplacic-10-ty
    s-zl-grzywny-a2994

    10 tysięcy złotych grzywny dla Donalda Tuska
    http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul
    /10;tysiecy;zlotych;grzywny;dla;donalda;tuska,81,0,4
    29137.html

    .. etc.

    www.google.pl - "grzywna 10 tys. dla Tuska"

  • 3. Data: 2009-04-08 05:45:10
    Temat: Re: W Faktach TVN: Cenzura 10 tys. grzywny Tuska
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Tomasz Bielak pisze:
> [...]
    > przekaz informacji przez TVN. I samego Durczoka. Przekaz jest
    > wybiórczy. Cenzorzy wyroków sądowych w TVN.

    dramatyzujesz.
    1. każdy ma wybór co do programów informacyjnych
    2. to niepierwszy raz zaobserwowałem taką sytuacje, gdzie pomija
    się ważne wydarzenie, a które to emitowane są w innych.
    3. dla mnie to dyskwalifikuje ich jako czołowy program informacyjny

    pawell

  • 4. Data: 2009-04-08 06:43:50
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Dla mediów liczy się tylko liczba widzów i (u niektórych) wazelina dla
    wladzy, nie chodzi o żadne publikacje infirmacji. Wyluzuj sie i wyłącz
    telewizor. Jak ktos chce się dowiedzieć czegoś konkretnego to sie dowie. Ale
    zapewnie nie z telewizji.

  • 5. Data: 2009-04-08 09:25:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Tomasz Bielak" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Cenzorzy wyroków sądowych w TVN.

    PLONK

  • 6. Data: 2009-04-08 12:20:29
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > dramatyzujesz.
    > 1. każdy ma wybór co do programów informacyjnych

    To akurat prawda, TVN 24 to porażka.

    > 2. to niepierwszy raz zaobserwowałem taką sytuacje, gdzie pomija
    > się ważne wydarzenie, a które to emitowane są w innych.

    Ale co innego nie zamieścić informacji z braku czasu antenowego (czy uznania
    innej za ciekawszą), a co innego nie wykonanie wyroku nakazującego zamieścić
    takową informację :-)

    > 3. dla mnie to dyskwalifikuje ich jako czołowy program informacyjny

    A kiedy on był czołowy? Chyba zaraz na początku przez krótki czas...

  • 7. Data: 2009-04-08 12:38:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A kiedy on był czołowy? Chyba zaraz na początku przez krótki czas...

    Polsatowski news lepszy? Bo chyba innych nie ma więc i porównywać trudno.

  • 8. Data: 2009-04-08 22:44:17
    Od: " Tomasz Bielak" <t...@g...pl>

    > 2. to niepierwszy raz zaobserwowałem taką sytuacje, gdzie pomija
    > się ważne wydarzenie, a które to emitowane są w innych.

    To jest seria w Faktach kierowanych przez Durczoka, nie
    przypadkowa seria, zablokowań niewygodnych materiałów
    dla Tuska. Od kilku miesięcy kiedy sondaże Tuska podlegają
    tompnięciom nie przedostaje się do niusów Faktów w TVN, nic.
    Blokada. Nic, co miałoby potencjalnie zaszkodzić Tuskowi.
    Stąd ta ostania cenzura grzywny Tuska, o której widzowie
    Faktów się nie dowiedzieli, bo się nie mogli dowiedzieć. Cóż
    należy jedynie pozdrowić Durczoka i Pochanke.

  • 9. Data: 2009-04-08 22:55:30
    Od: "Tomasz Bielak" <t...@g...pl>

    > Polsatowski news lepszy? Bo chyba innych nie ma więc i porównywać trudno.

    W Wydarzeniach Polsatu "10 tys. grzywny dla Tuska" nie
    miała miejsca cenzura, grzywna była pierwszą wiadomością
    piątkowego wydania. Materiał obszerny, trwał całe 5 minut. W
    TVN widać standardy dziennikarstwa są inne.

  • 10. Data: 2009-04-09 05:40:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Tomasz Bielak pisze:

    > W Wydarzeniach Polsatu "10 tys. grzywny dla Tuska" nie
    > miała miejsca cenzura, grzywna była pierwszą wiadomością
    > piątkowego wydania. Materiał obszerny, trwał całe 5 minut. W
    > TVN widać standardy dziennikarstwa są inne.

    i chyba coraz więcej ludzi zaczyna to zauważać.
    to tak samo jak dobrowolnymi wpłatami na kampanie
    Palikota przez studentów.

    pawell