  • 11. Data: 2009-04-09 07:14:33
    Temat: Re: W Faktach TVN: Cenzura 10 tys. grzywny Tuska
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 00:39:26 +0000 (UTC), Tomasz Bielak napisał(a):

    > Kolejny skandal w prywatnej telewizji TVN Waltera.

    Ale ty jestes glupi.
    Tak beznadziejnie glupi ze nie umiesz nawet nauczyc sie obslugi pilota do
    tv.
    TV prywatna jak sama nazwa wskazuje, jest prywatna, wiec puszcza to co
    chce. a jak widzowi sie to nie podoba to zmienia kanal na inny.
    Chyba ze trafi sie ciezki idiota ktory teog nie potrafi.
    I nie ma co deliberowac nat zawartosia materialow TVN, a jedynie mozna nad
    twoim uposledzneiem umyslowym.

    --
    Mark

  • 12. Data: 2009-04-10 22:35:50
    Od: "BG" <nomail@at_all.pl>

    W artykule news:9chy4y5k6s2w$.dlg@smok.wot,
    niejaki(a): Mark z adresu <t...@a...w.pl> napisał(a):

    > Ale ty jestes glupi.

    Ten zwrot to jest jakby sygnaturka zwolennika PO!
    Czy was tam na tych platformianych szkoleniach niczego więcej nie uczą,
    jak tylko pisania "jesteś głupi" lub "żal mi ciebie"?
    Zamiast argumentów obegi oraz inwektywy - taka jest standardowa
    odpowiedź zwolennika PO na dowolny zarzut. Zaczynam się zastanawiać, czy
    tych wszystkich broniących Platformy komentarzy na internecie nie pisze
    tylko jeden człowiek, bo wszystkie one są tworzone jakby z jednego
    szablonu.

  • 13. Data: 2009-04-10 22:40:01
    Od: "BG" <nomail@at_all.pl>

    W artykule news:grhqjo$hn4$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Cavallino z adresu <c...@k...pl> napisał(a):

    > PLONK

    Nigdy nie widziałem, żebyś na newsach kiedyś coś mądrego napisał.
    Jeszcze najlepiej ci wychodzi to "plonk", ale musisz uważać, żeby ci
    ktoś lustra niczym Bazyliszkowi nie podstawił, bo wtedy sam się
    zaplonkujesz na śmierć.

  • 14. Data: 2009-04-10 22:42:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 15. Data: 2009-04-11 07:24:06
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 00:35:50 +0200, BG napisał(a):

    > Ten zwrot to jest jakby sygnaturka zwolennika PO!

    Ty nie jestes glupi. Cofam to co powiedzialem.
    Ty jestes totalnym kretynem
    Adios

    --
    Mark

  • 16. Data: 2009-04-11 12:42:17
    Od: "BG" <nomail@at_all.pl>

    W artykule news:1ab35vh7n2vxb$.dlg@smok.wot,
    niejaki(a): Mark z adresu <...@o...pl> napisał(a):

    > Ty nie jestes glupi. Cofam to co powiedzialem.
    > Ty jestes totalnym kretynem

    O! Widzę, że na ostanim szkoleniu poznaliście nowe obelgi!
    Ucz się, ucz!
    Może za jakiś czas w tych obelgach dościgniesz nawet Stefana
    Niesiołowskiego ;)

  • 17. Data: 2009-04-11 12:57:06
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 14:42:17 +0200, BG napisał(a):

    > O! Widzę, że na ostanim szkoleniu poznaliście nowe obelgi!

    Nie mow do mnie w liczbie mnogiej.
    Ja wiem ze sila nawyku charakterystyczna dla kryptokomuchow, ale pora sie
    przestawic.

    --
    Mark

  • 18. Data: 2009-04-14 13:27:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Jeszcze najlepiej ci wychodzi to "plonk", ale musisz uważać, żeby ci
    > ktoś lustra niczym Bazyliszkowi nie podstawił, bo wtedy sam się

    PLONK