  • 1. Data: 2019-11-20 22:15:05
    Temat: W Izraelu SIM, jaki na tydzien, turystycznie, dla internetu glownie?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Wyjazd na tydzien turystycznie do Izraela. Wiadomo ROAMING drogo
    kosztuje tam.
    Jakiego opa polecacie starter kupic tam, glownie zeby miec
    internet bez ograniczen przy sobie ze mila cene?
    :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2019-11-21 09:00:48
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 20.11.2019 o 22:15, Yerine Ictimai pisze:
> [...]
    > kosztuje tam.
    > Jakiego opa polecacie starter kupic tam, glownie zeby miec
    > internet bez ograniczen przy sobie ze mila cene?

    Ja tam wolałem odpuścić sobie internet komórkowy i korzystałem z
    hotelowego WiFi. 5$ za cały okres pobytu.

  • 3. Data: 2019-11-21 17:36:31
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    mirekc <m...@i...pl> ??????? ? ?????????:> W dniu 20.11.2019
    o 22:15, Yerine Ictimai pisze:

    > Ja tam wolałem odpuścić sobie internet komórkowy i korzystałem z
    > hotelowego WiFi. 5$ za cały okres pobytu.

    Ale tam pobyt w prywatnym mieszkaniu

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2019-11-21 18:37:54