  • 51. Data: 2019-11-05 09:32:50
    Temat: Re: W Jaworznie od miesięcy nikt nie zginął na drodze.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W życiu nie jechałem 130 po W-wie, no może jak byłem młody to okazjonalnie na Trasie
    Łazienkowskiej i na estakadzie Wisłostrady
    (kiedyś była nawierzchnia jak stół i w miarę mało uczęszczana, do pojechania tam i
    wciśnięcia gazu w podłogę namówił mnie
    rzeczoznawca PZMot, którego wynająłem do wady silnika, sprawdzaliśmy VMax ;).

    -----

  • 52. Data: 2019-11-05 17:35:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 09:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > pojechania tam i wciśnięcia gazu w podłogę namówił mnie rzeczoznawca
    > PZMot, którego wynająłem do wady silnika, sprawdzaliśmy VMax ;).

    Po wisłostradzie 120 to nie jest jakieś nadzwyczajne zapierdalanie, ale
    wisłostrady bym nie porównywał z sokratesa.

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2019-11-09 11:01:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Z tych statystyk nie wynika że w wyniku wprowadzenia ułatwień dla pieszych przy
    przechodzeniu po przejściu spadła ilość zabitych na przejsciach. Chcesz wiedzieć
    gdzie możesz sobie takie statystyki wsadzić czy sam się domyslisz.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 54. Data: 2019-11-09 11:03:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > I super, jest wzorzec. Trzeba to co tam zrobili robić w całej Polsce. Niech zwężają
    tak zeby nie bylo szerzej niż 5 metrow. Niech robią zeby nie dalo sie jechać więcej
    niż 40/h. Zwężanie najgorsze nie będzie bo w wielu miejscach na tym co ujęte parkingi
    można zrobić. Przejścia dla pieszych jak sa dwa pasy w tą samą stronę to zrobić żeby
    na przejsciu był tylko jeden pas. Kluczowe jednak jest to żeby nie dało się pojechać
    więcej niż 40/h. Jestem za tym żeby obniżyć prędkość w miastach do 40/h. Ale nie
    znakami bo one nic nie daja. Trzeba tak przerobić ulice zeby sie nie dalo jechać
    więcej niż 40.

  • 55. Data: 2019-11-13 01:35:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-03 06:27, Shrek wrote:

    > Tu też było. NIe pamiętam kto, a teraz już nie sprawdzę, bo zapewne
    > któryś z debili co w kfie skończyli.

    Powoli powoli aż Ci ktoś przysoli

  • 56. Data: 2019-11-13 02:08:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-03 23:01, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    znakami bo one nic nie daja. Trzeba tak przerobić ulice zeby sie nie dalo jechać

    Napisał gość z miasta Łodzi co to niedawno jeszcze przez nie wiódł
    główny trakt pólnoc-południe.

  • 57. Data: 2019-11-14 09:41:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://kulturaliberalna.pl/2019/11/12/tomasz-tosza-
    jaworzno-wypadki-ruch-drogowy-bezpieczenstwo/

  • 58. Data: 2019-11-14 09:48:56
    Temat: Dziś zginie 8 Polaków a ponad 100 zostanie rannych
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://kulturaliberalna.pl/2019/11/12/polska-drogi-
    bezpieczenstwo-kierowcy-piesi/

  • 59. Data: 2019-11-14 18:58:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >https://kulturaliberalna.pl/2019/11/12/polska-drogi
    -bezpieczenstwo-kierowcy-piesi/

    Dzis to moze zginie 7, bo policja dziala

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/dzi
    ś-za-ten-manewr-stracisz-prawo-jazdy-kierowcy-często
    -robią-to-bezwiednie-i-zapominają/ar-BBWJTNl

    "Policja w czwartek 14 listopada do godziny 22.00 przeprowadzi na
    polskich drogach akcję pod nazwą "Niechronieni uczestnicy ruchu
    drogowego". Przez cały dzień funkcjonariusze będą wyłapywać kierowców,
    którzy swoimi manewrami zagrażają bezpieczeństwu pieszych i
    rowerzystów,"

    A 8 dziennie ... to jest pol osoby na wojewodztwo, czy to takie
    istotne ?

    180 na wojewodztwo brzmi dobitniej :-)

    J.

  • 60. Data: 2019-11-14 20:12:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nawet tylko 5, bo dwóch to już sami zabili.

    -----