  • 1. Data: 2009-04-25 13:33:03
    Temat: W Simplusie 4x tanszy roaming w Rosji niż w abonamencie
    Od: X <r...@o...pl>

    Dziwne: Minuta wykonanego połączenia z Rosji do Polski w Simplusie
    kosztuje 4zł/min. z naliczaniem co 30sekund.
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=805092

    W abonamencie Plusa ta sama minuta kosztuje 13,42 lub 15zł w zależności
    od wybranej sieci.
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    uslugi_standardowe/roaming/oplaty/lista_krajow_i_opl
    at/

  • 2. Data: 2009-04-25 13:45:56
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybranej sieci.
    > http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    uslugi_standardowe/roaming/oplaty/lista_krajow_i_opl

    No Plus to git firma, daje zarobić właścicielom. W takim Play mam minutę za
    5 zł.

  • 3. Data: 2009-04-25 13:54:59
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Boombastic napisał:

> [...]
    at/

    > No Plus to git firma, daje zarobić właścicielom. W takim Play mam minutę

    A będąc na projekcie w Moskwie dzwoniłem ze słuzbowego w Plusie, a
    mogłem 4 razy taniej ze swojego Simplusa;)

  • 4. Data: 2009-04-25 14:07:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A będąc na projekcie w Moskwie dzwoniłem ze słuzbowego w Plusie, a mogłem
    > 4 razy taniej ze swojego Simplusa;)

    Hmm, za służbowy pewnie nie płaciłeś, więc jak może być 4 razy taniej niż 0
    zł? No chyba, że to były prywatne rozmowy do rozliczenia.

  • 5. Data: 2009-04-25 20:37:45
    Od: X <r...@o...pl>

    > Hmm, za służbowy pewnie nie płaciłeś, więc jak może być 4 razy taniej
    > niż 0 zł? No chyba, że to były prywatne rozmowy do rozliczenia.

    Nie, dzwoniłem prywatnie ze służbowego, ale nie musiałem sie z tego
    rozliczać. Sam fakt różnicy mnie zastanawia. Jednak abonamentowcy lekką
    ręką muszą wydawać więcej;)

  • 6. Data: 2009-04-25 22:06:36
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    X napisał(a):