  • 1. Data: 2009-04-25 08:30:31
    Temat: Jak zablokowac okreslonego nadawce SMS?
    Od: "Latet" <x...@x...pl>

    Witam,

    Czy jest mozliwe, aby wpisac konkretnego nadawce SMS-ow na jakas "czarna liste",
    aby po prostu SMS-y i MMS-y z numeru tej osoby do mnie nie docieraly? Pytam
    ogolnie - tzn. jesli to w ogole jest mozliwe, to w jakich sieciach, a w jakich
    nie? I czy jest to kwestia telefonu czy usluga u operatora?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-04-25 08:49:24
    Temat: Re: Jak zablokowac okreslonego nadawce SMS?
    Od: "Piotr M " <h...@g...pl>

    Latet napisał(a):

    > I czy jest to kwestia telefonu czy usluga u operatora?

    Operatorzy polscy nie mają takiej usługi, jest to kwestia oprogramowania i
    systemu, do Symbiana znajdziesz bez problemu na forum symbianos lub ipmarcie
    polska, zablokujesz wiadomości i rozmowy na różne sposoby.

  • 3. Data: 2009-04-25 09:28:56
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > docieraly? Pytam ogolnie - tzn. jesli to w ogole jest mozliwe, to w jakich
    > sieciach, a w jakich nie? I czy jest to kwestia telefonu czy usluga u

    Posiada to rowniez telefon. Np Samsung E250. Ale można ustawić tylko 10
    numerów.

  • 4. Data: 2009-04-25 10:26:37
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Latet" <x...@x...pl>

> [...]
    > ogolnie - tzn. jesli to w ogole jest mozliwe, to w jakich sieciach, a w jakich
    > nie? I czy jest to kwestia telefonu czy usluga u operatora?

    O sieci, która by to oferowała nie słyszałem, ale można telefonem. PDA mają system
    operacyjny umożliwiający rozszerzanie możliwości w tym zakresie i istnieje takie
    oprogramowanie.

    --
    PS. nudzi mi się