  • Data: 2004-08-20 03:28:30
    Temat: W kwestii uslugi TP DSL
    Od: "567.07.07" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    moze byc troche OT. Jednakze, z czystą ciekawoscia
    patrze na poczynania marketingowe &fTP. Zastanawia
    mnie jednak jeden fakt. Ludziska sie ciesza, ze dostali
    za free cos wiecej - a ja smiem twierdzic, ze to celowe
    działanie ww. firmy, ktore zaowocuje wtedy kiedy zaczną
    wygasac dotychczasowe umowy.

    Bo, ilu chetnych było by na nowego DSLa w wiekszej cenie.
    Zapewne niewielki procent dotychczasowych userów.
    Ale teraz za free, sa chetni wszyscy :) Wg mnie
    najprawdopodobniej znaczna czesc osobów, dotychczasowych
    uzytkowników przedłuży umowy. Na pewno bedzie to wiekszy
    procent osob, niz by był jezeli w ofercie było by
    od razu 1Mb/s i 2Mb/s. (to samo dotyczy 512, i 1).

    Tak wiec kilka miesiecy TP potraci pare groszy, ale za
    to bedzie pozniej miało wiekszą sprzedaz.

    R,
    --

    Email: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/rh9
    MyGG: 567.07.07