  • 1. Data: 2011-08-01 21:49:25
    Temat: W-wa => Kostrzyn n. Odrą - jak jechać?
    Od: " dex_pl" <d...@g...pl>

    Wybieram się na Woodstock - pierwszy raz. Którą drogę polecacie wybrać?

    Wyjazd w środę rano (~6), więc korki warszawskie odpadną, a w okolicach Poznania
    już powinien być względny spokój. Nie ma przymusu czasowego, więc poł godziny
    jazdy dłużej nie jest problemem ...

    Średnio widzę sens pchania się na płatną A2 ... chyba że na 2 są jakieś straszne
    utrudnienia. O TIRach na 92 wiem ...

  • 2. Data: 2011-08-05 17:08:02
    Temat: Re: W-wa => Kostrzyn n. Odrą - jak jechać?
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 1 Sie, 21:49, " dex_pl" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jazdy dłużej nie jest problemem ...
    >
    > Średnio widzę sens pchania się na płatną A2 ... chyba że na 2 są jakieś straszne

    zgodnie z przepisami

  • 3. Data: 2011-08-05 17:57:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-05 17:08:02 +0200, tadek <t...@p...onet.pl> said:

    > zgodnie z przepisami

    Tadziu, to cała twoja odpowiedź na pytanie o wybór drogi, czy coś ci ucięło?
    (akurat w fitrach siedzę, więc...)

    --
    Bydlę