  • 1. Data: 2011-08-01 21:18:58
    Temat: Szanujmy policję...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=4Acei7ZUzMg

    --
    ___________ (R)

  • 2. Data: 2011-08-01 21:23:49
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Aug 2011 21:18:58 +0200 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=4Acei7ZUzMg

    a dlaczego autor wlecze się lewym pasem?
    i co takiego dramatycznego zrobiła policja?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-08-01 21:46:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Monday, August 1, 2011, 9:23:49 PM, you wrote:

    > a dlaczego autor wlecze się lewym pasem?

    Bo się przyspawał i żadne krzyki i płacze nie przekonają go...

    > i co takiego dramatycznego zrobiła policja?

    art. 26 ust. 3 pkt 1

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-08-01 21:47:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-01 21:23, masti wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 01 Aug 2011 21:18:58 +0200 osobnik zwany Adam
    > Płaszczyca wystukał:

    > a dlaczego autor wlecze się lewym pasem?

    Bo autor może. Przecież zawsze wychodzi, że to inni nie powinni lewym
    pasem, a nie autor;)

    > i co takiego dramatycznego zrobiła policja?

    "Wyprzedza na przejściu bądź w bezpośrednią przed nim" lub coś koło
    tego. Akurat w tym przypadku bez przegięć.

    Shrek.

  • 5. Data: 2011-08-01 21:48:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Aug 2011 21:46:14 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > art. 26 ust. 3 pkt 1

    to tak, ale spodziewałem sie czegoś szczególnego :)

  • 6. Data: 2011-08-01 22:10:42
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > "Wyprzedza na przejściu bądź w bezpośrednią przed nim" lub coś koło tego.
    > Akurat w tym przypadku bez przegięć.
    >
    > Shrek.

    Przecież to jest dwupasmówka więc jakie wyprzedzanie?

    MS

  • 7. Data: 2011-08-01 22:10:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Shrek

    > "Wyprzedza na przejściu bądź w bezpośrednią przed nim" lub coś koło
    > tego. Akurat w tym przypadku bez przegięć.

    Tyle, że jechali dostawczakiem, więc siedzieli wyżej i dobrze widzieli
    przejście.

    Tak czy siak z główną tezą nie sposób się nie zgodzić. Ci, którzy nieraz
    czepiają się dla zasady litery prawa przy wykroczeniach o zupełnie
    nieistotnej szkodliwości, powinni przede wszystkim sami drobiazgowo to
    prawo przestrzegać.

  • 8. Data: 2011-08-01 22:11:17
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Adam Płaszczyca

    > http://www.youtube.com/watch?v=4Acei7ZUzMg

    Mam nadzieję, że snułeś się lewym pasem tylko na potrzeby tego filmiku...

  • 9. Data: 2011-08-01 22:12:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciej S.

    > Przecież to jest dwupasmówka więc jakie wyprzedzanie?

    Według PoRD to też jest wyprzedzanie.

  • 10. Data: 2011-08-01 22:17:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.08.2011 22:10, Maciej S. pisze:

    > Przecież to jest dwupasmówka więc jakie wyprzedzanie?

    Oczywiscie, ze wyprzedzanie.
    Tak samo jak tutaj sobie kiedys urzadzili "akcje edukacyjna":

    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/o-wyprzedzaniu-i-omijaniu-na-przejsciu-dla-p
    ieszych-13-ii-2011/3949949