  • 91. Data: 2012-05-25 13:15:31
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Z tymi co uzywam

    Czyli pojęcia nie masz jak to wygląda w dzikim świecie?

    > Znasz jakies rozwiazanie ktore dziala "z kazdym i zawsze" ?

    Tak, znam. Nazywa się "poczta elektroniczna", w skrócie "e-mail". Polecam.

  • 92. Data: 2012-05-25 13:20:45
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ArekM nabazgrał(a):

    > Hmm... i to naprawde wygodniejsze niz wyslanie pocztą? :)

    Nie każdy ma wykupiony transfer ... druga sprawa to ograniczenie skrzynki do
    wielkości pliku ...

  • 93. Data: 2012-05-25 13:21:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Oczywiście, że nie. Ale nerdom się wydaje że tak jest "cool".

    A jak nie mam pakietu danych w telefonie to jak mam przesłać mailem ?
    pomyślałeś troszkę zanim napisałeś ??

  • 94. Data: 2012-05-25 13:23:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Czyli pojęcia nie masz jak to wygląda w dzikim świecie?
    > Tak, znam. Nazywa się "poczta elektroniczna", w skrócie "e-mail".

    A może nie chcę żeby ktoś miał moiego maila ??

    Byłem ostatnio na imprezie plenerowej i zrobiłem komuś fotkę swoim telefonem
    i w 5 sec wysłałem mu na jego telefon właśnie po BT.

  • 95. Data: 2012-05-25 13:24:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > A jak nie mam pakietu danych w telefonie to jak mam przesłać mailem?

    Przez WiFi? Albo po prostu z komputera? Tak samo jak wysyłałeś zanim rodzice
    kupili ci HTC Desire bez pakietu danych?

  • 96. Data: 2012-05-25 13:27:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > ArekM nabazgrał(a):

    > Nie każdy ma wykupiony transfer...

    Nie stać go i dorabia ideologię.

    > druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...

    I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

  • 97. Data: 2012-05-25 13:29:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    > Nie stać go i dorabia ideologię.

    Szkoda że nie obarczyli cię inteligencją ...

    > I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

    Parę mega zajmuje taka fotka ...

  • 98. Data: 2012-05-25 13:35:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:

    >Nie stać go i dorabia ideologię.

    A ciebie stac ? Las nie musi byc w Polsce :-)

    >I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

    A co ty masz za g* ze miesci mu sie jedna fotka o rozmiarze 0.3MB :-)

    Miec w telefonie dobry interfejs do wymiany danych, i uzywac innych,
    wcale nie lepszych ale drozszych - czyz to nie jest dorabianie
    ideologii ?

    J.

  • 99. Data: 2012-05-25 13:38:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Chris <s...@s...net> wrote:
    > A jak nie mam pakietu danych w telefonie to jak mam przesłać mailem?
    > Przez WiFi?

    Akurat zabraklo.

    >Albo po prostu z komputera?

    A na komputer jak ?
    Zeby bylo smieszniej to komputer moze nawet miec wifi ... ale jak
    przeslac na niego dane ?

    >Tak samo jak wysyłałeś zanim rodzice kupili ci HTC Desire bez pakietu
    >danych?

    Czyli bluetoothem :-)

    A wczesniej byl kabelek i irda w uzyciu.

    J.

  • 100. Data: 2012-05-25 13:47:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Czyli pojęcia nie masz jak to wygląda w dzikim świecie?

    znam troche dzikiego swiata.

    >Tak, znam. Nazywa się "poczta elektroniczna", w skrócie "e-mail".
    >Polecam.

    No coz, troche sie ujednolicila przez ostatnie 20 lat, ale wiesz ile
    niespodzianek czekalo w poczcie w dzikim swiecie ?

    J.