  • 71. Data: 2012-05-23 19:17:42
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 23 May 2012 18:45:25 +0200, J.F napisał(a):

    >Na robienie czegoś trzeba sobie zasłużyć.

    I jak zamierzasz sie zasluzyc swojemu telefonikowi zeby pozwolic ci to
    zrobic ?

    >Bo to są foldery w inboksie a nie w telefonie.

    Bardzo dobrze, odpowiedz zaliczona.

    >Ja? Coś ci się potężnie pomerdało, bo zawsze było. Tzn. w sensie
    >odbierz/zakończ połączenie, od pewnych modeli również wywołanie
    >sterowania
    >głosowego. Ale to odbywało się przez zwarcie odpowiednich linii.

    A takze podglosnienie, sciszenie, pauza odtwarzacza,
    nastepny/poprzedni utwor - wspolnie z szybkim przesuwem.

    J.

  • 72. Data: 2012-05-23 19:40:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 23 May 2012 19:17:42 +0200, J.F napisał(a):

    > A takze podglosnienie, sciszenie, pauza odtwarzacza,
    > nastepny/poprzedni utwor - wspolnie z szybkim przesuwem.

    A tego to nie było, bo to już wymaga chipa w telefonie i chipa w
    słuchawkach, więc może conajwyżej w najnowszych modelach, w związku z
    postepującą ajfonizacją rynku.
    Jako, że ostatnim porzadnym telefonem Nokii był model E71*, to już jest
    poza moją strefą zainteresowań.

    * - bo N8 to jest aparat fotograficzny z funkcją wykonywania połączeń ;-) a
    N900 i N9 to efemerydy, które ciężko brać pod uwagę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 73. Data: 2012-05-23 19:59:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A tego to nie było, bo to już wymaga chipa w telefonie i chipa w
    >słuchawkach, więc może conajwyżej w najnowszych modelach, w związku z
    >postepującą ajfonizacją rynku.

    A teraz jest i musisz zmienic poglady :-P
    Ajfonizacja ... jesli tak, to w dobra strone.

    Chipa ... niekoniecznie, chyba by sie dalo zrobic opornikami, ale tu
    raczej chip jest.

> [...]
    >jest
    >poza moją strefą zainteresowań.
    >* - bo N8 to jest aparat fotograficzny z funkcją wykonywania połączeń

    Oba wymienione na liscie kompatybilnych ... ale moze tylko w zakresie
    podstawowej funkcji :-)

    J.

  • 74. Data: 2012-05-23 22:45:19
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Chris (s...@s...net)
    in news:jpihdj$dua$1@inews.gazeta.pl

    > Muszę odszukać starą N95 i sprawdzić bo nie pamiętam ...

    Jak plik miał znajome rozszerzenie, to był otwierany przez aplikację
    systemową i stamtąd go można było zapisać. Jak nie, to trzeba było
    zainstalować do tego program. Menedżery plików miały funkcję zapisywania
    załączników.

    MSz

  • 75. Data: 2012-05-23 23:30:23
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.05.2012 19:59, J.F pisze:

    > Chipa ... niekoniecznie, chyba by sie dalo zrobic opornikami, ale tu
    > raczej chip jest.

    w telefonie sory erikson ikperia arc takie coś jest, jak sterowanie
    muzyką ze słuchawek. ale (tu widzę pewne podobieństwa do.. wiadomo
    czego) za to normalne 4 sekcyjne słuchawki wogóle nie działają

    ToMasz

  • 76. Data: 2012-05-24 01:05:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale co - wsadzisz dyskietke do telefonu? :-)

    A połączysz się przez BT z komputerem?

  • 77. Data: 2012-05-25 07:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 May 2012 01:05:25 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > A połączysz się przez BT z komputerem?

    Polacze, i kabelka nie zgubie :-)

    J.

  • 78. Data: 2012-05-25 08:09:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Polacze, i kabelka nie zgubie :-)

    Dajcie spokój już z tym BT - w dzisiejszych czasach używać to do
    przesyłu plików gdy jest tyle różnych lepszych metod na to??
    To przeżytek... Nadaje się to do grania przez słuchawki bezprzewodowe.

    Swoją drogą niedawno wypuszczone, nowe wersje sławnego programu
    "Bump" dla iOS i dla Androida umożliwiają łatwe przesyłanie zdjęć
    nie tylko między smartfonami ale i między smartfonem a pecetem.

  • 79. Data: 2012-05-25 08:17:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://bu.mp/company/labs

  • 80. Data: 2012-05-25 10:10:22
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Dajcie spokój już z tym BT - w dzisiejszych czasach używać to do
    > przesyłu plików gdy jest tyle różnych lepszych metod na to??

    Ale po co sobie utrudniać życie skoro można to zrobić prosto i szybko dzięki
    BT ... ??