  • 21. Data: 2013-02-21 11:16:25
    Temat: Re: Warszawa - Londyn
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "lublex" napisał w wiadomości grup

    > Poczytaj jeszcze jak z opłatą na promie za taki zestaw.

    Ano właśnie - dodatkowa opłata. A nie da się tego skutera lekko rozmontować?
    Tak jak np. rower - ściągasz koła i widelec z przodu i wchodzi bez problemu
    do auta.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2013-02-21 20:39:07
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-02-18, Robson <r...@...pl> wrote:

    > To zależy, jak lubisz. Jeżdżę i przez Calais-Dover, jedyna opłata to
    > obwodnica Antwerpii i przejazd tunelem pod kanałem 5EUR plus oczywiście
    > prom. Możesz tez eurotunelem, jeśli nie masz auta na LPG.
    > Druga opcja to Hoek van Holland-Harwich, krótsza trasa do przejazdu,
    > droższy prom, ale śpisz sobie w nocy i rano jesteś na miejscu wypoczęty.

    Dolny ring Antwerpii jest za darmo i kilkanaście km bliżej. Minus, że w
    szczytach się korkuje ale zwykle nie jakoś bardzo tragicznie. Polecam
    wybrać się z CB i dopytać ;)

    Ruch lewostronny jest prosty, w UK jest dobre oznakowanie. Pamiętaj,
    żeby przed rondkami patrzeć na oznakowanie, jeśli jest poziome lub
    pionowe, bo często są wyznaczone pasy do skrętów w konkretne strony.

    Rondka kręcą się w odwrotną stronę.

    Services są płatne powyżej 2h parkingu jak za zboże.

    Trasa jest z Warszawy do Londynu cały czas autostradą więc luz.

    --
    WildS