  • 1. Data: 2013-10-14 10:28:36
    Temat: [Warszawa] Stawki do Milanówka - jak najlepiej przejechać?
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry,
    W środę rano mam taka trasę do wykonania;
    1.Wjazd do Warszawy około 7:30-8:00 rano od strony Janek i dojechać w okolice
    Anielewicza/Stawki - to powiedzmy wiem; wjadę na POW w Raszynie/Okęciu i zjadę
    Powązkowską na miejsce.
    2.Ale potem około 9-10 rano mam przemieścić się do Milanówka na Królewską ulicę
    raczej od strony Pruszkowa i tutaj pytanie moje;
    -czy jakoś wjechać na Autostradę i zjazdem jakimś koło Grodziska do Milanówka
    zajechać?
    -czy jakoś z POW mądrze da się zjechać w Al. Jerozolimskie w stronę
    Pruszkowa/Milanówka?
    -czy jakoś inaczej?

    Tyle się teraz otwiera i zamyka, że aż boję się i własnej wiedzy i nawigacji
    zawierzyć w takiej sprawie.

    Pozdrawiam
    Świrek

  • 2. Data: 2013-10-14 11:31:01
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    ps.com...
    >2.Ale potem około 9-10 rano mam przemieścić się do Milanówka >na Królewską
    >ulicę raczej od strony Pruszkowa i tutaj pytanie >moje;

    Jak ruszysz lekko po 10 to nie ma już dużych korków.
    Jedyne co przytyka Aleje to rozkopany węzeł z Nowolazurową

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2013-10-14 12:47:23
    Od: s...@g...com

    > Jak ruszysz lekko po 10 to nie ma ju� du�ych kork�w.
    >
    > Jedyne co przytyka Aleje to rozkopany w�ze� z Nowolazurow�

    Dziękuje za odpowiedź,
    czyli co? wrócić do Aleji Jerozolimskich koło Zachodniego i potem już Alejami przez
    Pruszków?
    Czy jest jakaś inna droga przez Autostradę lub POW?

  • 4. Data: 2013-10-14 13:12:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Dziękuje za odpowiedź,
    > czyli co? wrócić do Aleji Jerozolimskich koło Zachodniego i potem już
    > Alejami przez Pruszków? Czy jest jakaś inna droga przez Autostradę lub
    > POW?

    Normalnie Alejami .. w tych godzinach będzie pusto.

  • 5. Data: 2013-10-14 15:07:29
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.10.2013 10:28, s...@g...com pisze:

    > 2.Ale potem około 9-10 rano mam przemieścić się do Milanówka na Królewską ulicę
    raczej od strony Pruszkowa i tutaj pytanie moje;

    Ja bym jechał autostradą, bo lubię porządne drogi. Oczywiście jest
    dalej, ale przy jeździe przepisowej czas jazdy nie będzie większy, a
    może być mniejszy.

    http://umapa.pl/Fei3M

    MJ

  • 6. Data: 2013-10-14 17:12:12
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    >okolice Anielewicza/Stawki - to powiedzmy wiem; wjadę na POW w
    >Raszynie/Okęciu i zjadę Powązkowską na miejsce.

    Aby nie stac w Raszynie to jadac od strony Katowic wjedz na 50tke i do A2
    bezposrednio,
    Pzdr
    Adam

  • 7. Data: 2013-10-14 23:17:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 14 Oct 2013 17:12:12 +0200, "adam" <a...@a...pl> wrote:

    >Aby nie stac w Raszynie to jadac od strony Katowic wjedz na 50tke i do A2

    I jak źle trafi to postoi do ronda na węźle Wiskitki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2013-10-15 10:55:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-14, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > I jak źle trafi to postoi do ronda na węźle Wiskitki.

    Te ronda to kretynizm do potegi jest...

    --
    Artur
    ZZR 1200