  • 1. Data: 2013-10-13 20:47:33
    Temat: mazda 5 alhambra ford s-max
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    cena do 40 tys mazda benzyna, reszta disel

    co byscie polecili, jezdze mazda premacy w benzynie 1,8 i to dla mnie samochod
    doskonały - potrzebuje klimy w lecie i ogrzewania w zimie oraz niezawodnego samochodu
    - bajery mnie nie interesują - skorzana keirownica by się przydala:)

    co wybrać ? auto byłoby pewnie z niemiec

    pozdro