  • 1. Data: 2013-10-14 08:56:35
    Temat: Volvo XC60 i S40 albo coś w zamian ?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jak że stare auta się starzeją to czas na zmianay.

    Wybór padł na XC60 + S40 (tak dwa) i mimo pozytywów ostanio znajomy
    powiedział mi że silnii 2.0D są awaryne i lepiej szukać czegoś innego ?
    Auta nie mają być nowe, wybór cena/rocznik 80-100k/2008-2010 jeśli chodzi o
    XC60 (S40 nie sprawdzałem na razie), auto ma być z polskiego salonu z pełną
    dokumentacją serwisową (takie są założenia, nie intersuje mnie import)
    Co powieci o tym wyborze (głównie XC60) czy może szukać czegoś innego w
    podobnej cenie ? VAG odpada :)