  • 1. Data: 2007-06-08 07:35:20
    Temat: Warszawa - kolokacja/hosting/lacze - dalsze drazenie :)
    Od: BH <bh@wytnijto_sih.pl>

    Witam
    Kolega kiedys drazyl ten temat - ja musze zrobic powtorke :)
    Na poprzednie posty bylo troche odzewu ale propozycje byly malo
    interesujace. Jak widac prowiderzy monitoruja ta grupe,
    Mnie glownie chodzi o opinie uzytkownikow i rady.

    Poszukuje:
    1/ hostingu z serwerem Helix (streaming) z dobrym laczem i glownie
    prostym/przejzystym cennikiem :)
    2/ alternatywnie kolokacji z dzierzawa serwera (sprzetu) i oczywiscie z
    laczem o dobrych transferach - glownie do innych operatorow, a nie tylko we
    wlasnych sieciach.
    3/ lub tez hostingu z duza przestrzenia dyskowa, duza pula transferu i
    mozliwoscia zainstalowania wlasnego serwera helix.
    4/ lacza o przepustowosci (symetrycznie) w granicach 4,5 Mb. Z tym moze byc
    problem bo lokalizacja zakonczenia jest na terenie wyscigow konnych (od
    strony alei wyscigowej). Teren jest otoczony wysokimi drzewami. Ale jak
    mowia - proba nie strzelba :)

    P.s.
    Przepraszam za ponowienie tematu.

    B.H.

  • 2. Data: 2007-06-08 17:39:06
    Od: "Michal" <m...@N...poczta.fm>

    Uzytkownik "BH" <bh@wytnijto_sih.pl> napisal :

> [...]
    > interesujace. Jak widac prowiderzy monitoruja ta grupe,
    > Mnie glownie chodzi o opinie uzytkownikow i rady.

    http://www.atm.com.pl/index.jsp?pageid=9

    Michal

  • 3. Data: 2007-06-08 19:27:07
    Od: "K." <n...@s...net>

> [...]
    > interesujace. Jak widac prowiderzy monitoruja ta grupe,
    > Mnie glownie chodzi o opinie uzytkownikow i rady.

    http://www.gtsenergis.pl/index.php?pid=249

    Pozdr.
    K.

  • 4. Data: 2007-06-09 23:18:50
    Od: "miramax" <m...@j...pl>

    "BH" <bh@wytnijto_sih.pl> napisal w wiadomosci

> [...]

    > problem bo lokalizacja zakonczenia jest na terenie wyscigow konnych (od
    > strony alei wyscigowej). Teren jest otoczony wysokimi drzewami. Ale jak

    Hehe - kiedys tez analizowalem ten temat. Takie lacze da ci na 100% Netia
    ze swojej choinki, nawet Wimax tez by dzialal.

    mx

  • 5. Data: 2007-06-10 16:02:48
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Też myślę, że Netia to dobry wybór. Z tego co pamiętam to chyba mają
    światłowód podciągnięty w ten rejon.

  • 6. Data: 2007-06-10 23:48:03
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik dragonite napisał:

    > Też myślę, że Netia to dobry wybór. Z tego co pamiętam to chyba mają
    > światłowód podciągnięty w ten rejon.

    W tej chwili (ze względu na późną porę) nie będę się szczegółowo rozpisywać
    na temat dramatycznego w ostatnim czasie (około 10 ostatnich miesięcy)
    spadku jakości usług i obsługi w sieci Netia. W skrócie - operatorskie łącze
    upstreamowe do Netii leży nam i kwiczy od ub. wtorku popołudnia i nikt w tym
    zakresie ze strony Netii nic nie zrobił. Podobny fuck-up miał miejsce
    podczas poprzedniego długiego weekendu w maju - ponad 4 dni przerwy w
    działaniu usługi. Pomijam inne, krócej trwające przerwy i problemy z
    routingiem BGP, które nie zawsze zdążę/chcę zauważyć ze względu na to, że
    dzwonienie na tą pieprzoną "tajną" infolinię, rzekomo przeznaczoną dla
    kluczowych klientów, to jakiś koszmar.
    Inny grubszy temat - zamówienie na podniesienie przepływności 2 szt. PVC w
    relacji POZ<->WAW jest realizowane od... listopada ub roku, już 25 maja
    usługi miały być w końcu uruchomione - oczywiście nic się nie dzieje.
    Zasłoną nader skąpego komentarza okryję do dziś nie rozwiązane problemy z
    Netiowymi łączami zagraniczymi, które chodzą jakby chciały, a nie mogły.
    Problem ten rozwiązuję kierując ruch zagraniczny do innych upstreamów, gdzie
    nie dość, że sporo taniej, to jeszcze lepiej. Życzę sobie, aby do końca
    lojalki (zostały mi dwa miesiące z hakiem) jakoś udało mi się utrzymać nerwy
    na wodzy, a potem niech mi ta "szersza perspektywa" zejdzie z oczu raz na
    zawsze.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,

  • 7. Data: 2007-06-11 08:06:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:

> [...]
    > na wodzy, a potem niech mi ta "szersza perspektywa" zejdzie z oczu raz na

    Od 01.06.2007 zmienial sie regulamin dla klientow Futurowych, mozna bylo
    zrezygnowac bez okresu wypowiedzenia z czego z radoscia skorzystalem.
    Rowniez nie polecam.

    a.