  • 1. Data: 2012-10-25 14:45:26
    Temat: Warszawa we mgle
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Nie moje, ale dobre więc wklejam:

    Uwaga! Link zawiera zdjęcia. Onaniści sprzętowi nie wchodzić :-)

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12734800,
    Mgla_widziana_z_samolotu__Niezwykle_zdjecia_Warszawy
    .html

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2012-10-25 15:54:14
    Temat: Re: Warszawa we mgle
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Nie moje, ale dobre

    Tak, wiem jak to boli... ;)

    > Uwaga! Link zawiera zdjęcia. Onaniści sprzętowi nie wchodzić :-)
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12734800,
    Mgla_widziana_z_samolotu__Niezwykle_zdjecia_Warszawy
    .html

    Widziałem. Fajne, szkoda tylko, że latając zawsze jestem
    przygotowany na focenie, a nigdy nie miałem tyle szczęścia do dobrych
    plenerków.

    Macie jakieś własne pomysły na dobre ujęcia z liniowego samolotu?
    Czy świt/zmierzch to dobra pora do zdjęć? Lepsza burta ze światłem
    (dobre naświetlenie, ale płasko), czy raczej pod światło? (sylwetki).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2012-10-26 10:19:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12734800,
    Mgla_widziana_z_samolotu__Niezwykle_zdjecia_Warszawy
    .html

    Fajny musiał być też widok z ostatnich pięter tych "drapaczy" :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info