    From: "user" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wentylator lazienkowy 150 DTH VENTS - pomocy !
    Date: Thu, 7 Jan 2010 21:50:57 +0100

    http://www.leroymerlin.pl/produkty/wentylator-osiowy
    -z-wylacznikiem-czasowym-i-czujnikiem-wilgotnosci-15
    0-dth-vents-bialy,1240207658,1256811707.htmlMamkilka
    pytań, chcę go zamontować ale na płytce gdzie podłącza się
    kablewwentylatorze jest kostka i na niej są oznaczenia: N (rozumiem
    żeneutralny), L (faza) oraz LT (i tu nie wiem co to jest, niby na
    schemaciejestnarysowane że ten punkt chyba się łączy do "L" za
    pomocąwłącznika...Postanowiłem podłączyć wentylator bezpośrednio do
    zasilaniagniazdaelektrycznego (od spodu ściany) które znajduje się w
    łazience (jestna tejsamej ścianie w komorze).Chcę LT z L połączyć
    włącznikiem któryumieszcze na kafelku o bok gniazdaelektrycznego czyli jak
    będzie wilgotno towiatrak sam wykryje (ma czujnikwilgoci) wilgoć i się
    włączy a gdy ktośbędzie się załatwiać włączywentylator włącznikiem a
    wentylator który posiadatimer po paru minutach samsię wyłączy.Pytanie, jaki
    ma być włącznik ???? czy2 pozycyjny czy jedno pozycyjny takiodbijający jak
    na klatkach schodowych??schemat z nalepki
    obrazujerysunek:http://obrazki.elektroda.net/60_1262
    527028.jpg