  • 11. Data: 2010-07-20 00:01:28
    Temat: Re: Węzeł So?nica. FAKTycznie - przeršbane ;)
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 19 Jul 2010 12:54:46 +0200, Fantom
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    > No np rondu turbinowe czesciowo

    Nie częściowo i nie prawie, tylko absolutnie i bezapelacyjnie
    bezkolizyjne. Aby można było zeń zrobić skrzyżowanie dwóch
    autostrad. Jakoś rondo słabo widzę w tej roli.

    r.
    _____________

  • 12. Data: 2010-07-20 00:58:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jul 2010 22:01:05 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    > Nie, bo na wjeździe na rondo musisz ustąpić pierwszeństwa
    > przejazdu. Słabo to pasuje do bezkolizyjności i autostrady.

    Beda wydzielone pasy do wjazdu.

    > A druga gdzie? Jeszcze wyżej czy niżej? ;)

    Ale tu jak rozumiem jest jedna autostrada i dwie dodatkowe drogi.
    To na te dwie rondo by wystarczylo.
    Ja rond nie lubie .. ale ten wezel to jest jakis horror a nie
    alternatywa :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-07-20 01:08:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-19 15:42, bratPit[pr] pisze:

    > ojj, żebyś się nie zdziwił, turbinowe rondo powstało w Chrzanowie na
    > skrzyżowaniu DK79 i DW933.... co tam ludzie potrafią wyprawiać na tym
    > rondzie to się w głowie nie mieści (o prawidłowym sygnalizowaniu
    > manewrów na rondzie niekierowanym nawet nie wspominam) ;-)

    Może wszystkie linie i obszary białe, nie stanowiące linii przerywanej
    powinny eksplodować po najechaniu? Szybko by się ludzie nauczyli. ;-)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-07-20 09:12:03
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Może wszystkie linie i obszary białe, nie stanowiące linii przerywanej
    > powinny eksplodować po najechaniu? Szybko by się ludzie nauczyli. ;-)

    myślałem raczej o murach betonowych rozdzielających ew. kolczatkach ;-)

    brat

  • 15. Data: 2010-07-20 10:12:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 20 Jul 2010 00:58:15 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale tu jak rozumiem jest jedna autostrada i dwie dodatkowe drogi.

    Jedna A1 i jedna A4?

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-07-20 11:20:44
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-20 09:12, bratPit[pr] pisze:

    > myślałem raczej o murach betonowych rozdzielających ew. kolczatkach ;-)

    Za słabe. Duże "pierduuuttt" będzie bardziej medialne. ;-)

  • 17. Data: 2010-07-20 11:38:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Za słabe. Duże "pierduuuttt" będzie bardziej medialne. ;-)

    dla Faktu na pewno ;-)

    brat

  • 18. Data: 2010-07-20 11:57:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:i23i85$59h$1@inews.gazeta.pl...

    > myślałem raczej o murach betonowych rozdzielających ew.
    > kolczatkach ;-)

    Ale tak sie przeciez nie da, bo rondo jednak z natury jest
    kolizyjne.
    Mozna tylko ta kolizyjnosc zamienic na zmiane pasa - ale zmiana
    musi byc mozliwa.

    No chyba ze swiatla co kawalek i wjazd od razu na wlasciwy pas -
    tylko czy wtedy rondo potrzebne ?

    J.

  • 19. Data: 2010-07-20 12:27:42
    Temat: Re: Węzeł So?nica. FAKTycznie - przer?bane ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w
    wiadomości news:slrni4amjn.te8.rekin@drapak.wkurw.org...

    > Jedna A1 i jedna A4?

    No tak, ale A1 to dopiero w budowie ?

    No to jestem troche zdziwiony ze nie dalo sie wplesc tej trzeciej
    drogi w dwie autostrady ..

    J.

  • 20. Data: 2010-07-20 12:42:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 20 Jul 2010 12:27:42 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No tak, ale A1 to dopiero w budowie ?

    No bomba. Najpierw zbudujemy parostatek, a potem, przerobimy go
    na samolot, bo w zasadzie to miał latać?

    > No to jestem troche zdziwiony ze nie dalo sie wplesc tej trzeciej
    > drogi w dwie autostrady ..

    Może i się dało, ale powstaje też pytanie, jak wygląda własność
    gruntów w tamtej okolicy.

    r.