  • 1. Data: 2010-12-08 21:31:05
    Temat: Wezwanie do zapłaty
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Cześć,
    Dostałem wczoraj wezwanie do zapłaty za postój w płatnej strefie bez karty
    parkingowej. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że ten
    postój miał miejsce w 2005 roku, w marcu, w W-wie na Emilii Plater. Do
    zapłaty mam 50zł i się zastanawiam, czy sprawa nie jest przedawniona, a
    jeśli nie jest to kiedy te przedawnienie nastąpi. Nie uśmiecha mi się
    tracić 50zł przed świętami, tymbardziej, że zawsze staram się przestrzagać
    wszystkich przepisów i nie pamiętam, czy faktycznie wtedy nielegalnie tam
    parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie
    ;)
    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 2. Data: 2010-12-08 21:54:39
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 8 Dec 2010 21:31:05 +0100, Grumens napisał(a):

> [...]
    > parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie

    http://lmgtfy.com/?q=warszawa+wezwanie+do+zap%C5%82a
    ty+5+lat

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-08 22:04:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-08 21:31, Grumens pisze:

    > jeśli nie jest to kiedy te przedawnienie nastąpi. Nie uśmiecha mi się
    > tracić 50zł przed świętami, tymbardziej, że zawsze staram się przestrzagać

    Nie chciałeś wrzucić 2pln do automatu to teraz płacz i płać...

    > wszystkich przepisów i nie pamiętam, czy faktycznie wtedy nielegalnie tam
    > parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie

    Pomroczność jasna?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-12-08 22:18:38
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

> [...]
    > parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie

    Zgodnie z wykładnią administracyjną opłaty za nieopłacone parkowanie
    ściąga się jak zobowiązania podatkowe. Wobec tego, skoro wezwanie było z
    2005 roku od 1 stycznia 2006 liczymy 5 lat i sramy na wezwanie. O ile
    nie ściągną do 31.12.2010, to potem mogą sobie pomarzyć, albo Cię poprosić.

  • 5. Data: 2010-12-08 22:33:25
    Od: Grumens <t...@h...rqh.cyROT13>

    Dnia Wed, 08 Dec 2010 22:18:38 +0100, S P 1 Q X L napisał(a):

> [...]

    > 2005 roku od 1 stycznia 2006 liczymy 5 lat i sramy na wezwanie. O ile
    > nie ściągną do 31.12.2010, to potem mogą sobie pomarzyć, albo Cię poprosić.

    Dziekuję.
    Mam w planie napisać jakieś odwołanie, żeby przedłużyć sprawę do nowego
    roku.

    Grumens http://www.archivemusic.pl

  • 6. Data: 2010-12-08 22:45:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grumens" <t...@h...rqh.cyROT13> napisał w wiadomości

    > Dziekuję.
    > Mam w planie napisać jakieś odwołanie, żeby przedłużyć sprawę do nowego
    > roku.

    Nie pisz nic, to potrwa dłużej.

  • 7. Data: 2010-12-09 04:59:44
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

> [...]
    > parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie

    Dostałem takie samo wezwanie, nawet z bliskiej okolicy bo podobno parkowałem
    na Świętokrzyskiej w tym rejonie.

    Wyrzuciłem do kosza.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 8. Data: 2010-12-09 08:28:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Pomroczność jasna?

    Ja nie pamiętam gdzie parkowałem rok temu... A ty pamiętasz gdzie
    parkowałeś 9 grudnia 2005 roku? Gratulacje.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-12-09 09:11:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 9 Gru, 08:28, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Ja nie pami tam gdzie parkowa em rok temu... A ty pami tasz gdzie
    > parkowa e 9 grudnia 2005 roku? Gratulacje.
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    Wiesz on ma wszystko zapisane co gdzie i kiedy ;) włącznie z zapisem
    śladu z GPS'a ;)

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2010-12-09 09:40:41
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "S P 1 Q X L" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

[...]

    Nie doczytałeś. Jeśli przed upływem przedawnienia zostanie wszczęte
    postępowanie (nazwijmy je ściągającym) to się nie przedawni.