  • 1. Data: 2010-12-08 17:40:16
    Temat: [NTG] Jaki czytnik grup dyskusyjnych
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Nie bijcie, że tu pytam, ale mam nadzieję, że pomożecie.
    Po aktualizacji do Windows Live 2011 wogóle nie da się tego g... używać.
    Doradźcie, na jaki program pocztowy się przesiąść, żeby miał sensowny
    czytnik grup dyskusyjnych (no i działał pod Win7).
    Jacek

  • 2. Data: 2010-12-08 17:53:29
    Temat: Re: [NTG] Jaki czytnik grup dyskusyjnych
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-08 17:40, Jacek pisze:
> [...]
    > Doradźcie, na jaki program pocztowy się przesiąść, żeby miał sensowny
    > czytnik grup dyskusyjnych (no i działał pod Win7).

    Thunderbird.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-12-08 18:45:24
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Opera?

  • 4. Data: 2010-12-08 19:52:27
    Od: "noone" <n...@m...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał

    > Po aktualizacji do Windows Live 2011

    tez popelnilem ten blad

    > wogóle nie da się tego g... używać.

    potwiedzam

    > Doradźcie, na jaki program pocztowy się przesiąść, żeby miał sensowny
    > czytnik grup dyskusyjnych (no i działał pod Win7).

    Jezeli uzywasz funkcji "Odzyskiwanie systemu" to jest nadzieja. Bedac w
    desperacji zdecydowalem sie uzyć tej magicznej funkcji Windowsa (albo
    zadziala albo i tak nie bede uzywal) i o dziwo udalo sie odzyskac stara
    wersje Windows live. Wybierz poprostu punkt przywracania z przed
    aktualizacji. Moze tez sie uda.

    pozdr
    noone

  • 5. Data: 2010-12-08 19:57:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "noone" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" napisał

    > tez popelnilem ten blad

    > potwiedzam

    A o jakie g....o chodzi konkretnie?
    Tak pytam na przyszłość, jakby i w Viście MS zechciał mi coś "ulepszyć" na
    siłę.

  • 6. Data: 2010-12-08 20:15:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:idoke6$gbu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "noone" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > A o jakie g....o chodzi konkretnie?
    > Tak pytam na przyszłość, jakby i w Viście MS zechciał mi coś "ulepszyć" na
    > siłę.

    dokładnie chodzi o Windows Live 2011

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2010-12-08 20:26:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-08 17:53, Lewis pisze:

    > Thunderbird.

    Wersja 3.1.6
    Zanim TB pokazało się był kiedyś netscape mail.

    Ale to było w czasach jak dziennie na PMS pojawiało się tyle
    postów, co obecnie przez miesiąc.

  • 8. Data: 2010-12-09 08:30:27
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Obserwuję takie idiotyczne zjawisko pędu do "ulepszania".
    Bill i jego banda, jak mniemam z chęci zysku wprowadzają kolejne
    "ulepszenia".
    Jak się człowiek nauczy i przyzwyczai do MS Office w wersji X, to za chwilę
    musi się uczyć od nowa, bo jakiś debil pozmieniał menu i nie jest nic
    lepiej, ale tylko inaczej. Tak samo jest nie tylko z MałymMiękkim, ale też
    np. z z Allegro. Był sobie całkiem niezły serwis, ale po niedawno
    wprowadzonych zmianach został spieprzony a ja nie odnajduję sensu tych
    "ulepszeń". Na przykład "płatności allegro". Kupiłem kiedyś nieopatrznie coś
    w dziale +18 lat i kiszka - w zakładce "lista moich wpłat" będzie zakup
    wisiał przez pół roku bez możliwości skasowania. Napisałem do obsługi, że
    inni członkowie rodziny niekoniecznie muszą oglądać, co kupiłem, a te muły
    odpisały, że otrzymali właśnie informację, że naruszam jakiś tam paragraf
    REGULAMINU i że zawieszą mi za to konto. Odszukałem, o co chodzi z tym
    paragrafem i co? Popełniłem ciężkie przestępstwo bo żonie i synowi pokazuję,
    co kupuję zdradzając hasło.
    Odziałem się więc w stój pokutny i wyraziłem w ten sposób skruchę przez
    REGULAMINEM Allegro, który, jak wiadomo jest przed Dekalogiem i przed
    rozumem.
    Parę dni temu mBank też zmienił wygląd stron internetowych (na gorszy).
    Niestety, tak będzie, gdy marketingowcy rządzą a rozum śpi.
    Jacek

  • 9. Data: 2010-12-09 14:10:07
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-08 17:40:16 niejaki Jacek napisał:
> [...]
    > Doradźcie, na jaki program pocztowy się przesiąść, żeby miał sensowny
    > czytnik grup dyskusyjnych (no i działał pod Win7).

    dialog

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2010-12-09 14:13:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nic lepiej, ale tylko inaczej. Tak samo jest nie tylko z MałymMiękkim, ale
    > też np. z z Allegro. Był sobie całkiem niezły serwis, ale po niedawno

    Klienci wybieraja portfelem, do kupienia nowej wersji nikt nie zmusza. Skoro
    sprzedaje sie niezle, znaczy ze jestes w mniejszosci.

> [...]
    > co chodzi z tym paragrafem i co? Popełniłem ciężkie przestępstwo bo żonie
    > i synowi pokazuję, co kupuję zdradzając hasło.

    "Przypadkiem" tak samo, jak "ogladalem strony o wedkarstwie i zainstalowaly
    mi sie jakies wirusy z pornolami, wpadniesz wyczyscic bo zona wraca jutro"?
    ;)

    Pozdrawiam
    Kamil