  • 1. Data: 2009-08-17 17:45:20
    Temat: Wielofunkcyjne do biura...
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Poszukuje kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą sieci;
    -drukarka,
    -skaner,
    -kopiowanie,
    -fax
    do małego biura.
    Znaczenie mają dla mnie przede wszystkim;
    -solidna i ekonomiczna w użytkowaniu przy małym obciążeniu/średnio 20-50
    stron na miesiąc/
    -wysoka jakość wydruków w kolorze, także zdjęć,
    -w miarę sensowna "odporność" na przestoje rzędu 15-20 dni,
    -możliwość druku z kart pamięci, USB bez komputera,
    -fajnie by było, żeby można się było łatwo przez sieć do tej drukarki
    dostać bez instalowania sterowników np.-o ile coś takiego jest w ogóle
    możliwe.
    Cena nie jest najistotniejsza, oczywiście musi być ekonomicznie
    uzasadniona, posiadam czarno-białą drukarkę laserową, te dwa urządzenia
    mają się wzajemnie uzupełniać.

  • 2. Data: 2009-08-17 19:51:13
    Temat: Re: Wielofunkcyjne do biura...
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > -wysoka jakość wydruków w kolorze, także zdjęć,

    Jak bardzo zależy ci na jakości zdjęć?

  • 3. Data: 2009-08-17 20:23:33
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Jak bardzo zależy ci na jakości zdjęć?

    To zależy jak bardzo wpłynie to na cenę i koszty eksploatacji.

  • 4. Data: 2009-08-17 23:28:16
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > To zależy jak bardzo wpłynie to na cenę i koszty eksploatacji.

    Drukowanie zdjęć dużo kosztuje bo leje się dużo atramentu. Niezależnie od
    jakości. Jeśli zależy ci średnio, to proponuję jakiegoś potomka Canona 4600.
    Jeśli bardzo, to model z większą liczbą atramentów. Wtedy dostaniesz także
    skaner dobry także do materiałów przeźroczystych, np do slajdów. Też Canon,
    tylko MP980. Albo Epson Stylus Photo PX700W.

  • 5. Data: 2009-08-18 05:30:21
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > dostaniesz także skaner dobry także do materiałów przeźroczystych, np do
    > slajdów. Też Canon, tylko MP980. Albo Epson Stylus Photo PX700W.

    Dziękuje za podpowiedzi.
    Chętnie dopłacę do dobrego skanera i dobrej jakości zdjęć oraz opcji
    druku na folii.
    Ile takie urządzenie wielofunkcyjne może kosztować?

  • 6. Data: 2009-08-18 05:40:19
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > dostaniesz także skaner dobry także do materiałów przeźroczystych, np do
    > slajdów. Też Canon, tylko MP980. Albo Epson Stylus Photo PX700W.
    Obydwa proponowane urządzenia nie mają modułu faksu niestety..

  • 7. Data: 2009-08-18 06:11:49
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Obydwa proponowane urządzenia nie mają modułu faksu niestety..

    Niestety. Albo dobre fotki, albo fax. Jakoś te rzeczy się w oczach
    producentów nie komponują. Zresztą po co Ci fax w czasach e-maili? Jeśli w
    czasie szalonych zmian kursowych można mówić o cenie, to szykuj tysiąc na
    Canona, trochę mniej na Epsona.

  • 8. Data: 2009-08-18 06:33:17
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > producentów nie komponują. Zresztą po co Ci fax w czasach e-maili? Jeśli
    > w czasie szalonych zmian kursowych można mówić o cenie, to szykuj tysiąc
    Kurcze, to muszę niestety zrezygnować z dobrych zdjęć, bo fax i xero to
    podstawowe funkcje dla urządzenia, mniej więcej w takiej kolejności;
    1.fax; korzystam z internetowego faxu- jednak czasem coś trzeba
    odebrać/podpisać i odesłać, lub coś dopisać itp. i odesłać i szybciej
    jest wtedy po prostu to przefaksować niż skanować do komputera i dopiero
    potem faxnąć
    2.kopiowanie w kolorze,
    3.druk rzeczy kolorowych; schematów szkiców itp.
    4.druk zdjęć,
    5.druki czarno-białe praktycznie 0 bo w odległości około 100metrów stoi
    wielofunkcyjny laser.
    Do tego wszystkiego obłożenie;
    -minimum kilka razy w miesiącu, ale może się zdarzyć przestój około
    15-20 dni,
    -minimum 20-25 stron na miesiąc, ale często między 50-100 i to wtedy
    pewnie głównie mocno kolorowe i sporo zdjęć.

    Z braku miejsca nie wchodzi w grę kilka urządzeń, teraz stoją trzy;
    -marny fax,
    -tani laser kolorowy,
    -płaski skaner
    ... i zajmuje to powierzchnię jednego biurka i dlatego zapadła decyzja
    na zmianę, budget do 1500 tysiąca maksimum, oczywiście jeśli udao by się
    dokonać zakupu poniżej 1000 byłoby najlepiej.

    Bartek

  • 9. Data: 2009-08-18 11:38:35
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    To ja sie podepne:
    Tez poszukuje wielkofunkcyjnego ustrojstwa do biura tylko ze mam troche
    inne potrzeby:
    - czarno-bialy laser z tania eksploatacja,
    - szybki, dziennie potrafimy zadrukowac do dwoch ryz papieru. nie jest
    to standard ale zdarza sie 2-3 razy w tyg:)
    - faks,
    - skaner,
    - dupleks (obowiazkowy)
    - USB do zapisywania skanow, drukowania bezposrednio z USB
    - dwa podajniki na A4 (papier zwykly, papier firmowy) min. 500 arkuszy w
    kazdym. Mozliwosc wyboru podajnika ze sterownika drukarki przy opcjach
    drukowania,
    - jakies gadzety zwiazane z faksem mile widziane (pamiec numerow itp)
    - mozliwosc bezposredniego skanowania do poszczegolnych komputerow w sieci.

    Ot, chyba tyle:) Moze ktos uzywa czegos podobnego sluzbowo i pochwali sie?
    Watkotworce przepraszam za pasozytnictwo:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 10. Data: 2009-08-18 12:19:01
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Qlfon pisze:
> [...]
    >
    > Ot, chyba tyle:) Moze ktos uzywa czegos podobnego sluzbowo i pochwali sie?
    > Watkotworce przepraszam za pasozytnictwo:)

    Wątkotwórca też by coś takiego chciał-tylko z kolorem, ale obawiam, się,
    że na coś takiego trzeba szykować około 4-5k PLN-ów,
    ale ciekawym odpowiedzi...

    Bartek