  • 1. Data: 2009-08-17 13:29:09
    Temat: Zepsute pokretlo glosnosci - laptop Toshiba P300-190
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Nie dziala mi pokretlo glosnosci w laptopie Tohsiba P300-190. W momencie,
    gdy krece, to wskazanie poziomu glosnosci jedynie "skacze" wokol aktualnie
    ustawionego poziomu - np. 50%.

    Czy naprawa tego jest kosztowna, i czy dlugo trwa? Lap jest jeszcze na
    gwarancji przez miesiac, ale nie wiem, czy w tym okresie znajde czas i
    mozliwosc, zeby go zostawic do naprawy

    Dzieki i pozdrawiam,

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2009-08-18 10:24:12
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Czy naprawa tego jest kosztowna, i czy dlugo trwa? Lap jest jeszcze na
    > gwarancji przez miesiac, ale nie wiem, czy w tym okresie znajde czas i
    > mozliwosc, zeby go zostawic do naprawy

    duperele bywaja najgorsze w takim przypadku np. gniazda sluchawek itp.
    Podobnego Acera z terkoczacym wentylatorem naprawiali mi ponad 2 miesiace.
    Znajomy raz wyslal z uszkodzonym gniazdem sluchawek i dostal z powrotem w
    niezmienionym stanie czyli bez efektu a naczekal sie kilka tygodni a gniazdo
    dalej martwe.
    Znowu mialem swego czasu Toshibe L300 która non stop walila BSOD-ami i nie
    szlo zainstalowac niczego. Wrócila po naprawie po niecalym tygodniu z
    adnotacja o wymianie modulów pamieci. Dodam, ze serwis mam w odleglosci 60km
    wiec poszlo bardzo sprawnie i szybko. Na Acera czekalbym pewnie ruski
    miesiac.