  • 1. Data: 2007-09-04 09:17:53
    Temat: jaki sprawdzony hosting...
    Od: Conik <c...@i...pl>

    Witam,
    Bylo pewnie milion razy ale krew mnie zaczyna zalewac.
    Mam na serwerze zainstalowane gallery2 do prezentacji zdjec,
    Wciaz cos sie sypie, ciagle jakies problemy ze stabilnoscia i szybkoscia.
    Poleccie prosze jakiegos umiarkowany cenowo a jednoczesnie stabilny i
    szybki serwer na ktorym mogloby to dzialac bez problemow
    pozdrawiam
    Conik

  • 2. Data: 2007-09-04 10:33:33
    Temat: Re: jaki sprawdzony hosting...
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Conik pisze:
> [...]
    > Poleccie prosze jakiegos umiarkowany cenowo a jednoczesnie stabilny i
    > szybki serwer na ktorym mogloby to dzialac bez problemow
    Własny ;-)

    --

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |

  • 3. Data: 2007-09-04 10:41:17
    Od: meer <s...@n...thanks>

    Conik napisał(a):
    > Poleccie prosze jakiegos umiarkowany cenowo a jednoczesnie stabilny i
    > szybki serwer na ktorym mogloby to dzialac bez problemow

    IQ.pl

    --
    meer

  • 4. Data: 2007-09-04 14:31:05
    Od: T <t...@i...invalid>

    Zajrzyj na http://www.webhostingtalk.pl i coś sobie wybierz. :)

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 5. Data: 2007-09-04 19:32:27
    Od: Ravel <r...@o...pl>

    On 4 Wrz, 11:17, Conik <c...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Poleccie prosze jakiegos umiarkowany cenowo a jednoczesnie stabilny i
    > szybki serwer na ktorym mogloby to dzialac bez problemow

    ja nigdy nie mialem problemow z netlook.pl

  • 6. Data: 2007-09-16 21:19:11
    Od: Maciej Korzeń <m...@k...org>

    Cześć.

    Conik wrote:
    > [...]
    > Poleccie prosze jakiegos umiarkowany cenowo a jednoczesnie stabilny i
    > szybki serwer na ktorym mogloby to dzialac bez problemow

    Tani, stabilny, szybki. Wybierz dwie rzeczy. ;-)

    Pozdrawiam.
    --
    Maciej Korzeń
    m...@k...org